خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: آمریکا دشمن شماره بشریت و همه ارزشهای الهی و انسانی و ملت ایران است، شواهد تاریخی اثبات کننده و موید این موضوع است.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۳۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش، سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در اجتماع بزرگ ۱۳ آبان در آستان مقدس دانیال نبی علیه السلام برگزارشد، اظهار کرد:یوم الله ۱۳ آبان، روز استکبار ستیزی است و آمریکا نماد استکبار جهانی است.

 

 

سرهنگ موسوی گفت: آمریکا را دشمن شماره یک بشریت و ارزشهای الهی و انسانی و ملت ایران می دانیم؛ مدیریت و اجرایی کردن کودتای ۲۸ مرداد، قانون کاپیتولاسیون، حق توحش، هدف قرار دادن هواپیمای مسافر بری ایران در آسمان خلیج فارس و شهادت مسافران هواپیما، تولید پدیده شوم و ضد بشری داعش، تحریم کشورهای مستقل از جمله ایران، حمایت از جنایتهای رژیم صهیونیستی،پشتیبانی و مدیریت معاندین وحمایت از محمد رضا پهلوی که دوران سراسر عقب ماندگی و وابستگی در تمامی عرصه های پزشکی ، آموزشی ، عمرانی، نظامی و ...را برای این کشور رقم زد، تنها بخشی از کارنامه و عملکرد سیاه آمریکا در قبال ملت شریف ایران و مسلمانان است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در ادامه ی سخنانش به بازخوانی جنایت های آمریکا علیه مردم ایران پرداخت و تصریح کرد: هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران که منجر به شهادت مسافران ایرانی شد و دولت آمریکا به جای عذرخواهی، آن فرماندهی که دستور ساقط کردن هواپیما را صادر کرده بود را در آمریکا تقدیر کرد و به او مدال افتخار دادند. این جنایت آمریکا را هرگز فراموش نخواهیم کرد. 

 

 

 

وی با اشاره به جنایت های دولت آمریکا علیه بشریت و مردم منطقه خاورمیانه گفت:مسئولین آمریکا اعتراف دارند که داعش را بوجود آوردند. نیروهای داعش هنگامی که مجروح میشدند برای درمان به اسرائیل منتقل می شدند و دوباره برای مقابله با کشورهای اسلامی سازماندهی می شدند.

 

 

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی افزود: به یاری خداوند در جبهه حق هستیم و در همه عرصه ها جبهه باطل را شکست داده ایم،و به یاری خداوند این مسیر ادامه خواهد داشت و جبهه باطل به سردمداری آمریکا و غرب روز به روز ضعیفتر شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با اشاره به فجایع تلخ این روزهای غزه ضمن تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمود، میدان، میدان غزه و اسرائیل نیست بلکه میدان حق و باطل است، افزود: رژیم صهیونیستی که در جریان عملیات طوفان الاقصی از ابعاد نظامی،امنیتی ،حیثیتی و امنیتب شکست سختی را متحمل شده است و توان مقابله با نیروهای فلسطینی را ندارد برای جبران این شکست غیر قابل ترمیم، راهکار خود را در بمباران مردم بی دفاع غزه می بیند.

 

 وی تلاوت قرآن کریم توسط کودکان غزه هنگام عمل جراحی ، بانگ الله اکبر کودکان مجروح و نوشتن اسامی کودکان بر روی دست و پا برای شناسایی هنگام شهادت را اوج مظلومیت و اقتدار دانست.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش خاطر نشان کرد:همه ملتها و کشورها آمادگی داشتن دنیای بدون صهیونیستها را دارند و دنیا به سوی جهان بدون رژیم صهیونیستی حرکت می کند و ان شاءالله به زودی این امر محقق خواهد شد و یک جهان بدون رژیم صهیونیستی را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار