خبرهای داغ:
نشست صمیمی با حضور سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۵۳
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست صمیمی با حضور سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه برگزار شد.

در این نشست منصور شوقانی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) نظم در کارها و تقوا را به فرماندهان خود تاکید کردند، اظهار کرد: تقوا بدان معناست که به طور دائم مراقب حرکات و رفتار خود باشید؛ همین مراقبت است که انسان را در صراط مستقیم حفظ می کند.

او افزود: دوم نظم است، اگر نظم در کارها باشد، همه تجهیزات در خدمت شما هستند البته منظور از نظم انظباط واقعی این است که هر فرمانبری خود را ملزم بداند که فرمان فرمانده را عمل نماید.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان یکی از مسائل مهم در زندگی را عفت دانست و بیان داشت: حفظ نگاه و همواره عفت و مراقبت از نگاه مورد تایید بزرگان است.

او ادامه داد: دوم حفظ زبان است. زبانی که 20 گناه کبیره را مرتکب می شود و جرم آن سبک و جرم او ثقیل است. سوم عفت است، شکم لقمه حلال خوردن وعفت دامن. امام سجاد (ع) می فرمایند: هیچ چیزی در نزد من محبوب تر از عفت دامن و شکم نیست.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان اضافه کرد: جهان در آستانه یک تحول عظیم است و امروز آمریکا و اسرائیل بیش از پیش منفور در سطح جهان هستند.

در پایان نیز سرهنگ مهدی محمدی مسوول حفاظت اطلاعات سپاه استان سمنان اظهار کرد: مراقبت از بسیج و خانواده ها نکته ای است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و مراقبت از نفوذ بسیج یکی از موضوعات مهم است که امروز باید با مراقبت شجره طیبه بسیج را حفظ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها