اکبرپور گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از علمای شاخص، وحدت محور، مردمی و منشأ خیر و خدمت و برقراری صلح و سازش و تقویت کننده اخوت و برادری در جامعه بود.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۸۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج ازخاش، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد جامع امام حسین علیه السلام خاش،گفت: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از علمای شاخص، وحدت محور، مردمی و منشأ خیر و خدمت و برقراری صلح و سازش و تقویت کننده اخوت و برادری در جامعه بود.

وی بیان کرد: این شهید والامقام از روحانیون شجاع، مخلص و متدین و از سرمایه های ارزشمند اسلام و نظام و میهن اسلامی و از خدمتگزاران صادق در منطقه بودو هم اینک در آستانه سالگرد شهادت ایشان قرار داریم و مردم ما از وجود این عالم بزرگوار محرومند.

حجت الاسلام اکبرپور اظهارداشت: شهید ریگی مظلومانه به شهادت رسید و تمام ارکان جامعه در کشور و از جمله مقام معظم رهبری از بابت شهادت شهید والامقام مولوی عبدالواحد ریگی دردمند شدند و حضرت آقا به دنبال شهادت ایشان پیام تسلیت صادر کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ادامه داد: الحمدلله فرزندان برومند مولوی شهید ادامه دهنده راه او هستند و امیدواریم در این مسیر موفق باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار