خبرهای داغ:

زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان ایذه نواخته شد

زنگ استکبار ستیزی همزمان با یوم الله سیزده آبان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش ایذه و جمعی از مدیران شهری به صورت نمادین در دبستان میثاق نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۰۸
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛زنگ استکبار ستیزی همزمان با یوم الله سیزده آبان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش ایذه و جمعی از مدیران شهری به صورت نمادین در دبستان میثاق نواخته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در آیین نواختن نمادین زنگ استکبار ستیزی بیان کردند: روز ملی مبارزه با استکبار نمادی برای نسل نوجوان و دانش آموزان است که راه و شیوه های ضربه زنی دشمن به ملت ایران را بشناسند و منافذ ورود و آسیب دشمنان را ببندند.

سرهنگ اکبر میرنام افزود: مبارزه با استکبار تکلیف الهی است و همه پیامبران الهی در زمان خودشان حاکمیت استکبار را نپذیرفتند و برای نابودی استکبار قیام کرده اند.

فرمانده سپاه شهرستان افزود: کشورهای استکباری به صورت مستقیم دانش آموزان و نوجوانان ما را هدف گرفته اند لذا تربیت دانش آموزان اخلاق‌مدار مطابق با آموزه‌های قرآنی، حرکت در مسیر استکبار ستیزی است.

در ادامه مسعود محمدی مدیریت آموزش و پرورش ایذه افزود: هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس، آشنایی دانش آموزان به اهمیت و وقایع روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار و استکبارستیزی، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی های انقلاب اسلامی است.

در این مراسم دانش‌آموزان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و نفرت خود را نسبت به توطئه‌های شوم استکبار جهانی نشان دادند و شهادت کودکان مظلوم فلسطینی را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها