خبرهای داغ:

آیین کلنگ زنی مجموعه فرهنگی ثارالله شهرستان مسجدسلیمان

آیین کلنگ زنی احداث مجموعه فرهنگی عاشقان ثارالله امروز یکشنبه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر عج ،امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان، سردار کریمپور فرمانده گردان سلمان در دوران دفاع مقدس، اعضای شورای شهر،جمعی از مردم ، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، و مسئولان اجرایی شهرستان در محل شهدای گمنام منطقه نفتک بر زمین زده شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۶۱
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در مسجدسلیمان؛ سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان گفت:مسجدسلیمان هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس نیاز به چنین فضایی جهت انتقال این فرهنگ احساس می شد. وی گفت: این مجتمع فرهنگی می تواند برای تولید و انتقال فرهنگ بسیار موثر باشد که امیدوار هستیم با حضور خیرین و مسئولان هر چه سریع تر ساخت این مجتمع آغاز شود.

 

سرهنگ محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان نیز در سخنانی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بیش از ۴ هزار رزمنده از این منطقه به جبهه رفتند که ماحصل آن هزار شهید، حدود ۸۵۰ جانباز و ۴۲ آزاده بود. 

 

گفتنی است این مجموعه در ۸ هکتار جهت احداث حسینیه، موزه دفاع مقدس و باغ موزه در نظر گرفته شده است که امروز کلنگ حسینیه عاشقان ثارالله با وسعت ۳ هزار متر مربع و ۲۵۰۰ متر زیربنا برزمین زده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار