خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان با حضور در صحنه درس خوبی به دشمن دادند و نشان دادند که در جامعه حضور فعال و اثرگذار دارند و دنبال‌رو راه فهمیده‌ها هستند.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۸۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری در مدرسه ۱۳ ابان برگزار شد، با بیان اینکه دانش‌آموزان از ابتدای انقلاب تاکنون نقش مهمی در عرصه‌های مختلف داشتند، تأکید کرد: دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان با حضور در صحنه درس خوبی به دشمن دادند و نشان دادند که در جامعه حضور فعال و اثرگذار دارند و دنبال‌رو راه فهمیده‌ها هستند.
۱۳ آبان روز استکبار ستیزی برای نسل امروز تبیین شود
حمیدرضا قنبریان ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در حادثه ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش آموزان برای حمایت از حرکت دانشجویان درتجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تهران شرکت کردند، اما خون دانش آموزان و دانشجویان در کنار یکدیگر روی زمین دانشگاه تهران ریخته شد و این مصداق همبستگی مستحکم دانش آموزان و دانشجویان در برابر رژیم ستمشاهی بود، گفت: وقایع مهم ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی برای نسل امروز به خوبی تبیین شود.
۱۳ آبان نماد عزم ملت ایران در ایستادگی مقابل استبدادگران
محسن احمدی شهردار شاهرود، نیز با تاکید بر اینکه پیام ۱۳ آبان، لزوم ایستادگی همه جانبه در برابر استبداد و استکبار جهانی است، افزود: این روز بزرگ نماد عزم ملت ایران در ایستادگی مقابل استبدادگران و استثمارگران است.

در این مراسم که همراه با برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه های فرهنگی بود از تعدادی از دانش آموزان برتر این مدرسه نیز با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار