رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" با حضور فرمانده سپاه سلمان و جمعی از اصحاب رسانه این استان در زاهدان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۰۵
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، پوریا یاسینی در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ قالب از جمله گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافیک، انیمیشن، عکس، کلیپ و گزارش ویدیوئی برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای این دوره جشنواره شامل اشتغال آفرینی، جهاد تبیین، ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی استان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی شهدای استان، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی، فرهنگ و مناسبات شهری و اجتماعی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و معرفی ظرفیت‌های ورزش با محوریت امیدآفرینی و نشاط جوانان است.

رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان ادامه داد: آثار تولیدی شرکت‌کنندگان حتماً باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی گفت: هر فرد می‌تواند حداکثر چهار اثر در هر بخش ارسال کند و آئین اختتامیه نیز پس از بازبینی و داوری آثار توسط هیات داوران برگزار خواهد که آثار برگزیده به مرحله کشوری ارسال می‌شود و مرحله کشوری هشتمین جشنواره ابوذر در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات