خادمیاران رضوی شهرستان زاهدان به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، با خانواده شهید آبیز در زاهدان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۲۶
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، خادمیاران و یاوران رضوی، همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، با پدر و مادر شهیدان آبیز صبح امروز دیدار کردند .

علی سعادتی منش، معاون تعاون و امور اجتماعی و بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زاهدان، در این دیدار‌ها بر تداوم راه شهیدان، به ویژه شهدای دانش آموز تاکید کردو در ادامه افزود: نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی همیشه و در همه حال برجسته و پایدار است.

در این دیدار زیارت خاصه امام رئوف و مدحی در مقام شهدا و امام رضا(علیه السلام) خوانده شد و از خانواده ‌های شهدا با تبرکی از حرم مطهر قدردانی به عمل آمد.

شهیدان محمود آبیز: هجدهم خرداد۱۳۷۲ متولد و دانش آموز دوم متوسطه در رشته تجربی بود. علیرضا چهارم فرودین ماه ۱۳۷۸ متولد شد دانش آموز چهارم ابتدایی بود، هفتم خرداد ماه ۱۳۸۸ در حادثه تروریستی مسجد امام علی(علیه السلام ) توسط گروه جند الشیطان به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار