با حضور سردار کرمی:

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ابهر برگزار شد

زنجان -آیین تکریم و معارفه سپاه شهرستان ابهر با سخنرانی سردارجهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و با حضور مسئولین شورای اداری شهرستان،ائمه جمعه شهرستان ابهر در سالن اجتماعات بصیرت ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۲۹
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ابهر برگزار شد
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سردارجهانبخش کرمی در حاشیه این آیین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم غزه اظهار داشت: در شرایط حساسی که در جهان و منطقه در حال وقوع است نیاز به دشمن‌شناسی لازم است و از نکات اساسی در قرآن کریم این است که دشمن را بشناسیم.

وی با بیان اینکه در مقطعی انگلیسی‌ها بر کشور‌ها از جمله بر ایران اسلامی سلطه داشتند، گفت: در این کشور سال‌ها هر جنایتی که توانستند مرتکب شدند و حتی در مقطعی از زمان مواد غذایی و آذوقه کشور را به دریا ریختند که به دست مردم نرسد که در این جنایت ۷ میلیون انسان بی‌گناه جان خود را از دست دادند.

سردار کرمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با کودتا ۲۸ مرداد بزرگترین جنایت را در حق مردم ایران انجام دادند گفت: امام خمینی (ره) را ۱۵ سال تبعید کردند، و امام (ره) در این تبعید نیز از سوی آمریکا و رژیم طاغوت تحت فشار بود، ولی در این شرایط امام (ره) اعلام کردند اگر سال‌ها در آب‌ها و اقیانوس‌ها تنها بمانم دست از مبارزه برنمی‌دارم و با این فشار‌ها کوتاه نمی‌آیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم ایران با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) قیام کرده و آمریکایی‌ها را که همه امورات نظامی، اقتصادی، سیاسی و... ایران را دست داشتند از کشور بیرون کردند.

وی با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها به قدرت تصمیم‌گیری بالای آیت‌الله خمینی (ره)، گفت: مردم گوش به فرمان امام بودند و با هدایت ایشان انقلاب اسلامی در کشور پیروز و اولین شکست با پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ابرقدرت‌ها رقم خورد.

این مسئول با بیان اینکه آمریکایی‌ها عقب‌نشینی نکردند و جنگ ۸ ساله را به مردم ایران تحمیل کردند، گفت: در این جنگ آمریکا و کشور‌های زیادی پشتیبان عراق و صدام جنایتکار بودند و در اوج پیش‌روی‌های عراق به خاک کشور امام راحل بسیج عمومی را اعلام کردند و مردم برای دفاع از کشور وارد جنگ شدند و توانستند پیش‌روی دشمن را متوقف کنند و اجازه ندادن حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم با پیوند قلبی که با امام راحل داشتند و با جان‌فشانی‌هایشان در این جنگ پیروز شدند و امام خمینی (ره) اعلام کرد؛ ما توانستیم ابهت غرب را بشکنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشور‌ها شده است گفت: ما اکنون شاهد مبارزه رزمندگان غیور غزه همانند رزمندگان کشور خود هستیم و زمانی که بسیج جهان اسلام به پاخیزد هیچ جنایتکاری در دنیا وجود نخواهد داشت و در این جنگ پیروز میدان رزمندگان محور مقاومت هستند.

وی در پایان با اشاره به خدمات ارزنده و جهادی سپاه در کشور از زحمات ۵ ساله سرهنگ پاسدار محسن احمدی تبار تقدیر و تشکر کرد و سرهنگ پاسدار علیرضا افشار را به عنوان فرماندهی جدید ناحیه ابهر معرفی کرد.

ارسال نظرات