خبرهای داغ:
سرای محله «شهیده سیاری» با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی، ترویج و اعتلای میراث و هویت فرهنگی، تاریخی و انقلابی شهر قم، در بوستان شهروند پردیسان قم افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۱۷۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در آیین افتتاحیه سرای محله شهیده سیاری بوستان شهروند پردیسان ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه مردمی قرارگاه سیدالشهداء(ع) گفت: امید است با حضور مجموعه‌های مردمی در سطح محلات شهر مقدس قم، فعالیت‌های فرهنگی و هنری رشد روزافزونی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی مسئول قرارگاه مردمی سیدالشهداء(ع) نیز با تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز، عنوان کرد: سرای محله شهیده سیاری با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی، ترویج و اعتلای میراث و هویت فرهنگی، تاریخی و انقلابی شهر قم، توانمندی زنان در راستای تقویت اقتصاد خانوار و رونق تولید خانگی و غنا بخشیدن به برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده و علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی، خدماتی همچون مشاوره رایگان نیز برای عموم مردم ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: کانون‌های تخصصی مختلفی در سرای محله شهیده سیاری تشکیل و بر اساس نیاز محله و شهروندان، خدمات مختلفی را ارائه خواهند داد و ما از همه شهروندان ساکن در محدوده این سرای محلی دعوت به فعالیت و مشارکت در این مرکز می‌کنیم تا با هم‌افزایی بهتر، گام‌های مؤثری در بهبود موضوعات فرهنگی و اجتماعی این محله برداریم.

گفتنی است سرای محله شهیده سیاری به مساحت هزار متر مربع در پردیسان، بلوار شهروند، بوستان شهروند واقع شده که با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و قرارگاه مردمی سیدالشهداء(ع) راه‌اندازی شد.

ارسال نظرات