با همت سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان و هیئت های ورزشی؛
علی آبادی گفت: هماهنگی هایی با هیئت شطرنج استان جهت تجهیز امکانات این رشته ورزشی و حضور اساتید جهت آموزش و استعداد یابی دانش آموزان این مدرسه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۱۷
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، علی آبادی مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی جامعه ورزش این سازمان و برخی از مسئولین هیئت های ورزشی با حضور در مدرسه توانخواهان در جریان مسائل و نیازهای دانش آموزان معلول و استثنایی قرار گرفتیم

وی افزود: در این بازدید ضمن درخواست مدیران این مدرسه در خصوص مسائل ورزشی نظر سنجی صورت گرفت و در نتیجه اقداماتی جهت رفاه این دانش آموزان صورت گرفت.

علی آبادی افزود: با هیئت شطرنج استان جهت تجهیز برخی امکانات این رشته ورزشی و حضور اساتید جهت آموزش و استعداد یابی دانش آموزان این مدرسه هماهنگی هایی صورت گرفت.


مسئول بسیج ورزشکاران ادامه داد: در بخش بانوان با ورزش همگانی جهت آموزش و مسابقات که قابلیت اجرا برای این دسته از این عزیزان است در دستور کار قرار گرفت.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تعداد 70 بسته ورزشی ( شامل قمقمه ورزشی ، لوازم التحریر ) و سایر تجهیزات از جمله صفحه و مهره شطرنج، صفحه دارت، توپ والیبال راکت تنیس توسط بسیج ورزشکاران به کل دانش آموزان این مدرسه اهدا شد.

استعداد یابی دانش آموزان مدرسه توانخواهان با حضور اساتید شطرنج

ارسال نظرات