مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: در شش ماهه نخست امسال 249 مددجوی تحت حمایت از خدمات معاضدت حقوقی بهره مند شده اند.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۰۱
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز سه شنبه 16 آبان حسین فتاحی، معاون امور حقوقی و مجلس کمیته امداد به همراه حمید طاهری جبلی مدیرکل امور مجلس و عبدالله یاوری، مدیرکل امور حقوقی کمیته امداد ضمن دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان تهران از واحدهای مختلف این اداره کل بازدید کردند.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از 80 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران است، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، در مجموع 249 مددجو از خدمات حقوقی و معاضدتی ارائه شده است.

وی افزود: همچنین 12 میز خدمت به صورت ثابت با حضور وکلای نیکوکار در ادارات شهرستان های اسلامشهر، شهریار، ورامین، ری، رباط کریم، بهارستان، پردیس و ادارات شرق، جنوب غرب تهران طی روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته به متقاضیان خدمات معاضدت حقوقی ارائه می دهند.

پرپنچی با اعلام ارائه آموزش‌های حقوقی به مددجویان کمیته امداد استان تهران،تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال نیز همایش آموزشی حقوق خانواده به مددجویان ارائه شده است و  280  نفر از زنان سرپرست‌خانوار، مخاطب این همایش آموزشی بوده‌اند.

 

وی در بازدید از واحد های مختلف به احداث80 مسکن روستایی و 35 واحد مسکن شهری اشاره کرد و گفت: پروژه 35 واحدی این نهاد در شهرستان ری با مشارکت خیّران در دست احداث است.

پرپنچی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی تربیتی، افزود: 9 کانون فرهنگی تربیتی در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف در استان تهران فعالیت می کنند که علاوه بر امور فرهنگی نسبت به ارائه آموزش های مهارت آموزی نیز اقدام می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به شیوه های پرداخت صدقات شهروندان تهرانی اشاره کرد و گفت: صدقات شهروندان استان تهران از طریق صندوق های صدقات، طرح QR کد، کد دستوری #021*8877* و همچنین سامانه تلفن گویای 7355 جمع آوری می شود.

وی، بیان کرد: از ابتدای امسال از طریق سامانه 7355 مردم استان تهران ماهیانه بالغ بر 220 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

پرپنچی همچنین به فعالیت خانه اکرام اشاره کرد و گفت: خانه اکرام از 12 اسفند سال گذشته به منظور جذب حامی و فعال نمودن حامیان خاموش در سطح استان های محروم از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کهکیلویه و بویراحمد، ایلام  اقدام می کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات