خبرهای داغ:

تلاش بسیجیان سرخه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از فروش خرمای بسته بندی شده در جهت تحقق اقتصادی مقاومتی و کمک به اقتصاد خانواده ها در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۵۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر تحقق اقتصاد مقاومتی، فروش خرما به قیمت مناسب به همت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) انجام شد.

محمرضا جلال عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز در زمینه توصیه و تأکید مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برای استقلال و خودکفایی کشور و مقابله با تهدیدها و تحریم‌های احتمالی دشمنان نظام اسلامی، حرکت‌های جهادی و بسیجی‌گونه بسیاری با یاری جهادگران و بسیجیان در محله انجام می شود.

او افزود: در این راستا اقدامات بسیاری همچون فروش پیاز محلی، تهیه رب گوجه فرنگی برای مصارف مسجد و در این مرحله فروش خرما در جهت کمک به اقتصاد خانواده ها با قیمت مناسب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با یاری گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) انجام شده است.

عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه یادآور شد: نشست هیئت امنا مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) در این محله با محوریت برنامه های هفته بسیج برگزار شد.

جلال بیان داشت: گردهمایی حلقات صالحین بسیج همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به برپایی هیئت هفتگی خواهران حضرت ام‌البنین (س) در مسجد محله گفت: در این هفته برنامه با قرائت زیارت جامعه کبیره و جلسه آموزشی پیشگیری از معلولیت های دوران سالمندی با حضور کارشناس از مرکز خدمات مثبت زندگی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار