خبرهای داغ:

گفتگوی ویژه خبرنگار بسیج با دانش آموز نخبه بسیجی رامهرمزی

این بار خبرنگار ما به مناسبت هفته‌ی بسیج دانش آموزی در جهت شناخت نخبگان شهرستان به سراغ یکی دیگر از دانش آموزان موفق رامهرمزی رفت و گفتگو برقرار کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۵۰۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، گفتگوی ویژه‌ای با نخبگان دانش آموز در شهرستان توسط خبرگزاری بسیج رامهرمز برگزار شد.

این بار خبرنگار ما به مناسبت هفته‌ی بسیج دانش آموزی در جهت شناخت نخبگان شهرستان به سراغ یکی دیگر از دانش آموزان موفق رامهرمزی رفت و گفتگو برقرار کرد.

وی در این گفتگوی صمیمی به سوالات خبرنگار خبرگزاری بسیج پاسخ داد.

س. خودتون رو معرفی نمایید؟

ج. اینجانب حسین شهماروند دانش آموز پایه دوازدهم مدرسه نمونه دولتی یاران مهدی هستم.

س. در چه زمینه‌ای موفق شده اید؟

ج. در کنکور سراسری با کسب نمره‌ی قبولی در رشته دبیری راهنمایی و مشاوره در دانشگاه پردیس شهید رجایی قزوین موفق شدم.

س. چه کسانی همراه شما در شهر رامهرمز موفق شدند؟

ج. بنده تنها فرد قبول شده این رشته در سطح شهرستان هستم.

س. در چه زمینه‌های دیگری حائز موفقیت شده اید؟

ج. در زمینه قرآنی نیز موفق به کسب مقام‌های مختلف شده ام. موفقیت در چهار دوره مقام اول رشته نهج البلاغه در سطح شهرستان، مقام اول رشته اذان، مقام اول رشته صحیفه سجادیه، مقام دوم رشته نهج البلاغه در مسابقات نخبگان، مقام اول رشته نهج البلاغه در مسابقات قطبی شده ام.

س. در پایان چه صحبتی با همشهریان خود در رامهرمز دارید؟

ج. در پایان آرزوی موفقیت برای مقاومت و مردم فلسطین در جنگ با دشمن خونخوار رژیم کودک‌کش صهیونیستی دارم، و اینکه در سطح شهرستان رامهرمز و استان خوزستان دانش آموزان بسیجی مستعد و نخبه‌ای وجود دارد که نیاز هست مسئولین استعداد‌های آنان را کشف کنند، از آن‌ها حمایت کنند و در راه پیشرفت ایران اسلامی از جوانان نحبه در پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی بهره بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها