کد خبر: ۹۵۵۲۶۲۱
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان به همراه سرهنگ شاهرخی مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله و سرهنگ اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب از پروژه‌های آبرسانی و محرومیت زدایی شهرستان رودبار جنوب و جازموریان بازدید و در جریان کم و کیف کار قرار گرفتند.

طی این بازدید، آخرین وضعیت اجرای بخش‌های مختلف پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان رودبار جنوب مورد بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید سرهنگ ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اجرای این پروژه عمرانی مهم و تاثیر گذار است و باید با تمام توان و ظرفیت کار شتاب بیشتری بگیرد.


وی بیان‌ کرد: خشکسال‌های متمادی در سال‌های گذشته آب مورد نیاز روستاییان را با مشکل مواجه کرده و باعث تخلیه برخی از روستاها نیز شده است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پروژه‌های بسیج سازندگی حل مشکل آب در قالب قراردادهایی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و با همکاری سایر دستگاه‌های د حال اجراست.

وی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سه سال آینده در کشور هیچ روستای فاقد شبکه آب شرب سالم و بهداشتی نخواهد بود و گروه‌های جهادی در پروژه‌های آبرسانی کمک کار هستند.

در این بازدید سرهنگ اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در پروژه آبرسانی و محرومیت‌زدایی این شهرستان ارائه نمود.

انتهای خبر/پورحیدر

ارسال نظرات