خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس:

مهمترین مأموریت مجامع بسیج، هم اندیشی، تولید فکر، طرح، ایده و تلاش برای رفع موانع و مشکلات با حفظ اتحاد و یکپارچگی است

مجمع بسیج شهرستان نی ریز با حضور سرهنگ جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، اعضاء شورای تأمین، امام جمعه شهرستان، و جمعی از نخبگان بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۲۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مجمع بسیج شهرستان نی ریز با حضور سرهنگ جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس،اعضاء شورای تأمین و اداری،امام جمعه شهرستان،جمعی از نخبگان بسیج،هیئت رئیسه و اعضاء کارگروه های شش گانه و مدیران هیئت های اندیشه ورز حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار گردید.

در این اجلاسیه ابتدا دبیر مجمع بسیج شهرستان سرگرد پاسدار موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهداء حوادث اخیر محور مقاومت و بیان مطالبی در این خصوص،اجمالا مجمع بسیج را معرفی و از مجموع فعاليت های یک سال گذشته مجمع نخبگانی بسیج تقدیر و تشکر نمود.

سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه شهرستان و رئیس هیئت اندیشه ورز مجمع بسیج بیان نمودند که با برگزاری منظم جلسات و هیئت های اندیشه ورز در سطح ناحیه ، حوزه و پایگاه‌ها و برنامه ریزی کارگروه های شش گانه(کارگروه فرهنگی اجتماعی، کارگروه زنان و خانواده، کارگروه آموزش تحقیقات وفناوری، کارگروه اقتصاد و زیر بنایی ، کارگروه سلامت و محیط زیست و کارگروه تربیت و آموزش )طرح ها و مطالعات تحقیقاتی جامعی در جهت پشرفت و تعالی جامعه برداشته شده است و حرکت‌های علمی و حساب شده را گام موثر و نقطه تعالی بسیج دانست.

در ادامه امام جمعه شهرستان به عنوان رئیس مجمع شهرستان ضمن قدردانی از مجموعه بسیج بیان نمودند که تصمیم سازی وظیفه اصلی مجمع بسیج می باشد وی بسیج را همراه همیشگی مردم در همه صحنه‌ها خواند و از مسئولین خواست که در کنار این مجمع به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

مهندس خسروانی فرماندار شهرستان و نائب رئیس مجمع بسیج شهرستان بیان داشت ؛ دشمنان از قدرت گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی دل نگرانند سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان فصل‌الخطاب است و امروز ولایتمدار کسی است که حرف ولی را گوش و به توصیه‌های معظم‌له عمل کند.

در ادامه سرهنگ جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس بیان نمودند؛
مهمترین مأموریت مجامع بسیج؛هم اندیشی،تولید فکر،طرح،ایده و تلاش برای رفع موانع و مشکلات با حفظ اتحاد و یکپارچگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار