خبرهای داغ:
مهندس میرنیا گفت: امروزه بسیج با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشرفت‌های همه جانبه این نظام نقش آفرینی می‌کند
کد خبر: ۹۵۵۲۶۶۸
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

ترویج تفکر بسیجی در افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات نقش آفرین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مهندس محمدرضا میرنیا فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج گفت: ترویج تفکر بسیجی و کار جهادی در افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات نقش آفرین است، چرا که بسیاری از پیشرفت‌های کشور در سطوح مختلف را مرهون همین بسیج هستیم.

محمدرضا میرنیا گفت: امروزه بسیج با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشرفت‌های همه جانبه این نظام نقش آفرینی می‌کند و این تفکر بسیجی راه‌گشای تمام مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور است.

وی افزود: با توجه به مسائلی که امروزه جهان اسلام در غزه و فلسطین با آن مواجه است، ضمن محکومیت جنایات و حرکات غیرانسانی و استکباری آمریکا و اسرائیل غاصب، باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا برنامه‌های هفته بسیج از نظر کیفی و کمی به بهترین شکل ممکن برگزار شود. لذا تمامی ادارت و دستگاه‌های شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های سازمانی خود در کنار ظرفیت‌های مردمی و جامعه هدف، برای اجرای خوب و شایسته برنامه‌های مدنظر با رویکرد غزه و حفظ شئونات ایام فاطمیه اقدامات لازم را در دستور کار داشته باشند.

فرماندار گالیکش با اشاره به اهمیت انتخابات آتی گفت: همه مسئولین و مدیران در جهت آگاهی بخشی و سوق دادن آحاد مختلف مردم به حضوری گسترده و با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب افرادی اصلح برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تلاش نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار