زنجان - یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با حضور دانش آموزان و مسئولین در روستای قاضی کندی شهرستان ماهنشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۳۶
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛این یادواره با حضور و نقش آفرینی دانش آموزان با همکاری قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان و سپاه ناحیه ماهنشان وبا مشارکت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران در مدرسه روستای قاضی کندی ماهنشان برگزار شد .

محمدی، فرماندار شهرستان ماهنشان در این یادواره با بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در عملیات‌ها افزود: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی در حال نسل کشی در فلسطین است که می بایست جامعه جهانی در جهت احقاق حقوق مردم فلسطین قدم بردارد.

سرهنگ خدابنده لو، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا، تجدید میثاق باشهدا، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت عنوان کردو گفت:شما دانش آموزان ادامه دهنده راه شهدا هستید .

گفتنی است در پایان این مراسم دانش آموزان با در دست داشتن پرچم فلسطین با سر دادن شعار علیه رژیم غاصب اسرائیل اقدامات جنایتکارانه این رژیم را محکوم نمودند و از جامعه جهانی بخصوص کشورهای اسلامی خواستند نسبت به وظیفه قانونی و انسانی خود در قبال پایان دادن به جنایات صهیونیستها اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دانش آموزان در این یادواره با اجرای برنامه های مختلف و تاثیرگذار از قبیل( قرائت شعر، خواندن انشا، قرائت دلنوشته، اجرای سرود و شعارگویی و... ) یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهدای مظلوم غزه را گرامی داشته وبا آرمانهای شهدا تجدید میثاق و پیمان دوباره بستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار