خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

اعلام آمادگی مردم برای اعزام و کمک به مردم مظلوم فلسطین از آثار کنگره شهداست

همدان-دبیرکل دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان گفت: در این ایام بسیاری از افراد در استان برای اعزام و کمک به مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند که این همان اثربخشی کنگره شهدا است.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۶۰
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
اعلام آمادگی مردم برای اعزام و کمک به مردم مظلوم فلسطین از آثار کنگره شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره اظهار کرد: طی این دیدار پرمعنا مقام معظم رهبری حکیمانه و به زیبایی تمام ما را ارشاد و تکلیف را برای همه ما مشخص کردند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت دلیرمردانی بود که از اسلام، ایران و ارزش‌ها  دفاع کرده‌اند، بیان کرد: مقام معظم رهبری طی این دیدار فرمودند «برگزاری کنگره بزرگداشت دین‌داران غیوری است از اسلام، ایران، ارزش‌ها و  از ارزش زن دفاع می‌کنند و  یکی از کار‌های مهم و از حسناتی است که بندگان خوب خدا از جمله شما‌ها متصدّی آن شده‌اید».

دبیرکل دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان به اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه اصلی در راستای برگزاری کنگره اشاره و اظهار کرد: طی ۱.۵ سال با برگزاری برنامه‌های مختلف فضای استان تغییر یافت و اثربخشی فراوانی داشت.

وی با بیان اینکه برای تمام اقشار از جمله دانشجو، دانش آموز، طلاب، فرهنگی، مهندسی، کشاورزی، ارتش، نیروی انتظامی، محلات و...   به صورت جداگانه یادواره‌های شهدا برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این خصوص نیز فرمودند «شنیدم برای مجموعه‌های گوناگون شهدا مثل دانشجویان شهید، طلّاب شهید و مهندسین شهید هم جداجدا بزرگداشت درست می‌کنید؛ بسیار کار خوبی است و با دقّت تمام، با پیگیری کامل ان‌َشاءالله این کار را انجام بدهید. خداوند کمک کند و تأثیر بدهد تا بتوانید پیام شهیدان را به دل‌ها برسانید».

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌های کنگره طبق سفارش مقام معظم رهبری به هیچ وجه به دنبال کار‌های شکلی نبودیم، اظهار کرد: رهبر عظیم الشان فرمودند در برگزاری کنگره به کار‌های شکلی به هیچ وجه قانع نشوید و هدف را بر این قرار دهید که این پیام به دل‌های مخاطبین از جمله جوان‌ها و نوجوان‌هایی که امروز وجود دارند، برسد که تمام تلاش ما در اجرای برنامه‌ها بر این مهم بود.

وی اجرای برنامه «فصل شیدایی» را یک کار هنری بزرگ و بسیار تاثیرگذار مطرح کرد و ادامه داد: این برنامه با استقبال گسترده‌ای همراه و بسیار اثربخش بود و حتی خود خانواده‌ها و عموم مردم بر این موضوع اذعان داشتند.

دبیرکل دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان به اهدای ۳ هزار و ۵۳۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند در راستای برگزاری کنگره اشاره و بیان کرد: در مرحله آخر اهداء جهیزیه به تعداد ۸۰۰ سری بود که ۲۴ میلیارد تومان هزینه شد.

وی با تاکید بر اینکه با برگزاری کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، روحیه جهاد و شهادت در جامعه گسترش یافت، تصریح کرد: در این ایام که غزه و فلسطین درگیر جنگ وحشیانه با رژیم صهیونیستی شده‌اند بسیاری از افراد در استان برای اعزام و کمک به مردم مظلوم فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند که این همان اثربخشی کنگره است.

سردار مجیدی افزود: در ۱۳ آبان هم دانش‌آموزان و عموم مردم بسیار هوشمندانه وارد میدان شدند و حضور خود را به خاطر شهدا و آرمان‌های شهدا عنوان می‌کردند که نشان دهنده این است که کار‌ها و برنامه‌های اجرایی بسیار موثر بوده است.

وی با بیان اینکه با پایان یافتن کنگره، برنامه‌ها پایان نمی‌یابد، از آغاز به کار دبیرخانه سومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان خبر داد و یادآور شد: پایان کنگره دوم آغاز و شروع کار کنگره سوم است بنابراین دبیرخانه کنگره را فعال خواهیم کرد و نیاز است که مدیران و دستگاه‌ها همان گونه که در برگزرای این کنگره ما را حمایت کرده و یاری رساندند این حمایت‌ها استمرار یابد تا بتوانیم کار‌ها را به خوبی پیش ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار