خبرهای داغ:

اقدام خلاقانه زوج گرمساری/دعوت از امام رضا(ع) در مجلس عروسی

یک زوج گرمساری در اقدامی خلاقانه از امام رضا(ع) در مجلس عروسی خود دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۶۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، یک زوج گرمساری در اقدامی خلاقانه از امام رضا(ع) در مجلس عروسی خود دعوت کردند.

این زوج گرمساری کارت دعوت مجلس عروسی خود را با نام " امام رضا(ع) " متبرک نموده و کارت دعوت را در حرم مطهر امام رئوف انداختند.

خادمان بارگاه امام رضا(ع) نیز کارت دعوت را مشاهده و به دعوت این زوج جوان لبیک گفتند.

باتوجه به درخواست متولیان آستان قدس مبنی بر شرکت در مراسم ازدواج زوج گرمساری این دعوت نامه به دبیرخانه خدمت رضوی شهرستان گرمسار ارسال شد و با همت خادمیاران علاقمند زمینه حضور در مراسم فراهم شد.

تعدادی از خادمیاران برادر و خواهر شهرستان به نمایندگی از سایر خادمیاران در این مراسم حضور یافتند.

 با هماهنگی بعمل آمده با مدیریت تالار و داماد این مجلس عروسی؛ برنامه حضور خادمیاران به گونه ای تنظیم شد تا خادمیاران راس ساعت ۲۰ وارد سالن شوند.

گفتنی است، خادمیاران برادر و خواهر راس ساعت مقرر با همراه داشتن هدایا و پرچم متبرک به نام امام رضا (ع) و نبات متبرک هر گروه وارد سالن آقایان و خانم ها شدند.

در ابتدا توضیحات لازم توسط یکی از خادمیاران پیرامون دلایل حضور در این‌ مراسم بیان شد و آرزوی خوشبختی و سعادتمندی این زوج از امام رئوف خواسته شد.

در ادامه صلوات خاصه حضرت پخش شد و سپس دو عدد انگشتر عقیق که با حرز امام‌جواد (ع) همراه بود تقدیم عروس و داماد خوشبخت شد و در انتهای این حضور معنوی نبات های متبرک نیز تقدیم هریک از میهمانان‌ گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم مذکور برای نخستین بار در شهرستان اجرا می شد که حال و هوای معنوی خاصی در بین مهمانان مجلس عروسی ایجاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار