خبرهای داغ:

نگاهی کوتاه به زندگی نامه شهید الله رحم برهمن از روستای دره بنیاب شهرستان صیدون

شهید الله رحم برهمن فرزند بهمن در سال ١٣۴٠ در خانواده‌ای مذهبی در روستای دره بنیاب دیده به جهان گشود اکنون نگاهی داریم به وصیت نامه این شهید.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۹۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، شهید الله رحم برهمن فرزند بهمن در سال ١٣۴٠ در خانواده ای مذهبی در روستای دره بنیاب دیده به جهان گشود و در دامان مادری پرهیز کار وزیر سایه پدری سخت کوش و کشاورز پرورش یافت. او از هوش و ذکاوتی خوب برخوردار بود ، از کودکی به مسائل دینی علاقه مند بود در نوجوانی به نماز و روزه عشق می ورزید و بسیار خوش اخلاق شجاع و با شهامت بود.

وی به صورت داوطلبانه و بسیجی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در جبهه مسئولیت پذیر بود و فدا کاری نمود تا اینکه این دلاورمرد با متانت و شجاع در سال ١٣۶٢/٢/٣٠ در عملیات خیبر در تنگه چزابه به شهادت رسید و مفقود الاثر گردید و تنها پلاک آن در سال ۷۵ به عنوان یادبود با شکوه فراوان تشییع گردید.

بخشی از وصیت نامه شهید الله رحم برهمن

بسم رب الشهدا

انا الله و انا الیه راجعون

بازگشت همه به سوی اوست.

چرا از شهادت بترسم مگر کودکی سراغ دارید که از پستان مادر بترسد و شهادت حتی از عسل نزد من شیرین تر است.

چند وصیتی با امت حزب الله و شهید پرور دارم. امت شهید پرور ایران مساجد را هر چه فشرده تر و با شکوه تر پر کنید و در نماز جماعت و جمعه ها و وحدت ها شرکت نمائید که همین ها بودند که ما را رهایی بخشیدند امام را تنها نگذارید و از روحانیت جدا نشوید و گوش به فرمان روحانیت باشید.

چند وصیتی با خانواده خود دارم پدر عزیزم دستهای پینه بسته ات را از راه دور میبوسم و از تو میخواهم در سوگواری من زیاد ننشینید و راه من را ادامه دهید و تو ای مادر عزیزم که شبها و روزها نشسته اید تا من را به آنجا رساندی چون قدرت تلافی زحمتهای تو را نداشتم پا در این راه گذاشتم تا هم خدای خود و هم تو از من راضی باشید و شما ای برادرانم از شما میخواهم که راه من را ادامه دهید… و در ضمن خانواده عزیزم اگر جسد م پاره پاره شود و یا این که جسدم زیر زنجیره تانک لِه شود یا اگر جسدم پیدا نشود برای من ناراحت نباشید چون خود راهی که انتخاب کردم و هدفی که در پیش گرفتم و به هدفم رسیدم.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

الله رحم برهمن

ارسال نظرات
آخرین اخبار