خبرهای داغ:

یادواره شهدای کارگری شهرستان شوش برگزار شد/ فرمانده سپاه خوزستان خواستار توقف نسل کشی در غزه شد

یادواره ۱۲۸ شهید کارگری شهرستان شوش در کارخانه حریر پارس هفت تپه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۹۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش ؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج ) ، با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: دشمن برای ضربه زدن به کشور دو راهبرد  ایجاد ناامنی و فلج کردن اقتصاد کشور با جنگ و  تحریم و تعطیلی کارخانه ها در استراتژی خود داشت.

وی فعالیت کارخانه های تولیدی در هفت تپه و دیگر شهرهای استان در زمان جنگ را مدیون رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان دانست و افزود: فعالیت کارگران و کارمندان این کارخانه ها در آن بحبوحه ، دشمن را نا امید کرد.

سردار شاهوار پور با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه عنوان کرد: مرگ بر دنیای وارونه که اسرائیل برای چپاول منابع ملت ها وحشیانه ترین جنایت ها را هم اکنون در غزه مرتکب می شود.

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه هدف دشمن در جنگ اقتصادی علیه ایران است گفت: آنها می خواهند با ایجاد نا امنی اقتصاد ایران را فلج کنند اما این خیال باطل به واقعیت پیدا نمی کند، زیرا ما در توسعه اقتصادی و خدمت های  بهداشتی درمانی ،آموزشی،  دانشگاهی ، حوزه های علمیه و ... کشور را به اعتلا رسانده ایم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان توقف نسل کشی در غزه را خواستار شد و بر دفاع مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: امروز دفاع از مرز شوش فراتر رفته و به دریای مدیترانه رسیده و باید جنایت های اسراییل بر همگان هویدا شود ، اروپائیان با همراهی با اسرائیل و آمریکا قانون جنگل را اجرا می کنند.

 گفتنی است، در یادواره ۱۲۸ شهیدکارگری شوش سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان ، آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان، ، سردار خادم سیدالشهداء فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا، سرهنگ پاسدار سید عطاء الله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) و جانشین احسانی فرد ، سرگرد گروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه ، نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی، رئیس دادگستری جمعی از اعضای شورای تامین و اداری، مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی و بسیجیان شهرستان حضور داشتند.

در  پایان مراسم ، از جمعی از خانواده های معظم شهدای کارگری شهرستان شوش  تقدیر بعمل آمدسپس نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله موسوی جزایری در مسجد شرکت حریر خوزستان اقامه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار