خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان توطئه های دشمنان را خنثی میکند

مراسم شبی با شهدا با حضور سردار هادی اسماعیل زاده در جوار مزار شهید گمنام دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۸۹۱
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: مراسم شبی با شهدا ، بزرگداشت ۱۳ آبان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور دانشجویان ، خادمین شهدا و با روایتگری سردار هادی اسماعیل زاده و با مداحی محمد حسین پورفاطمی از اهواز برگزار شد .

سردار هادی اسماعیل زاده در این مراسم گفت ؛ امروز محور مقاومت به دست جوانانی است که اندیشه و ریشه مبارزه در دفاع مقدس دارند. و پیروزی های مقاومت و حزب الله در نبرد با رژیم صهیونیستی شجاعتی است که از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آورده اند.

در ادامه وی گفت مراسم معنوی شبی با شهدا می تواند باعث تحول مثبت در زندگی جوانان شود و فرهنگ ایثار و شهادت را به آنان معرفی کند.

سردار اسماعیل زاده : اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهیدان ۸ سال دفاع مقدس است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

او گفت: بزرگترین حقی که شهدا برگردن ما دارند ادامه مسیر آنان است و تداوم راه شهدا جز با تبعیت از ولایت که وصیت شهیدان است امکان پذیر نیست.

در ادامه مراسم همراه با مداحی برادر محمد حسین پورفاطمی بوده است ‌.

این مراسم به همت هیئت دانشجوئی بیت الزهرا (س) ، کمیته خادمین شهدا شهرستان بهبهان و کانون ایثار و شهادت برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار