گفتگو با بانوی هنرمندبسیجی؛

عاشق و دوستدار هنر هستم

پاییز همیشه منو به وجد میاره، همیشه علاقه مند به هنر بودم، یه زمانی منبت، بعد گل چینی و تزیین وسایل با دورریختنی ها و بافتنی هم همیشه یکی از علاقه مندی هایم بوده و بافت چندین تابلو فرش هم داشتم...
کد خبر: ۹۵۵۳۰۰۷
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خبرنگار افتخاری بسیج گفتگویی با یکی از بانوان هنرمند بسیجی اهل شهر بن داشته که ، در سفالگری هم تمام مراحلش را خودشون انجام میدن، بعد توی کوره میزارن و  لعاب میدن.  همه کارا صفرتاصد روخودشون انجام میدن...

 ضمن معرفی خودتون بفرمایید تا کنون چه رشته های هنری رو دنبال کردید؟

مرضیه احمدی بنی هستم متولد اردیبهشت، عاشق و دوستدار هنر.  پاییز همیشه منو به وجد میاره، همیشه علاقه مند به هنر بودم . یه زمانی منبت، بعد گل چینی و تزیین وسایل با دور ریختنی ها و بافتنی هم همیشه یکی از علاقه مندی هایم بوده.  بافت چندین تابلو فرش هم داشتم.

  چند سالیه وارد دنیای سفال شدم هنوز خیلی  تازه کارم ولی انگار سفال همونیه که دنبالش بودم چون در شهر بن خیلی با این هنر آشنا نیستن و هنر بومی اینجا نبوده است.

آیا مربی و استاد حرفه ای داشته اید؟

مربی و استاد حرفه ای  نداشتم و هر چه هست علاقه و پیگیری خودم بوده . سفال ابزار حرفه ای خودشو نیاز داره تا کار حرفه ای باشه؛ ولی من با داشته های خودم همین سفال دفرمه ای که بیشترش کار دست هست تا کار چرخ رو دوست دارم.

عاشق و دوستدار هنر هستم

مشوق های شما دراین راه چه کسانی بودند؟

همسرم ،خواهرهایم و دوستانم

عاشق و دوستدار هنر هستم

به عنوان یک بانوی هنرمند بسیجی انتظار خودتون از بسیج روبفرمایید؟

 انتظارم از بسیج بیشتر برای فروش این دست سازه ها هست. اگر کارهام فروش بره و سفارش داشته باشم انگیزه تولید هم بالا میره. اگه تسهیلات و وام دراختیار بنده قراربگیره میتونم کارم رو گسترش بدم و علاقه مندان به این هنر زیبا رو آموزش بدم . کلا امکاناتی برام فراهم کنه که این هنرو به بقیه هم آموزش بدم.

با آرزوی موفقیت برای این بانوی هنرمند بسیجی

خبرنگار افتخاری: فردوس علی بیگی

ارسال نظرات
آخرین اخبار