مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دیلم:

رسیدن به وعده الهی هزینه دارد

حجت الاسلام اسدی در نشست سیاسی و بصیرتی کارکنان سپاه شهرستان دیلم گفت: وعده ای که خداوند متعال به نصرت داده، محقق خواهد شد، البته رسیدن به این وعده الهی هزینه دارد و برای آن باید تلاش کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۹۷
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

رسیدن به وعده الهی هزینه دارد

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم در جمع کارکنان سپاه شهرستان دیلم به استناد به آیه ۲۲۷ سوره شعرا در خصوص مسائل اخیر فلسطین اشاره کرد و گفت: خداوند رحمان در این آیه می فرماید: «إِلاَّ الَّذينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ وَ ذَکَرُوا اللَّهَ کَثيراً وَ انْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ ما ظُلِمُوا وَ سَيَعْلَمُ الَّذينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ؛ مگر کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام می‌دهند و خدا را بسیار یاد می‌کنند، و به هنگامی که مورد ستم واقع می‌شوند به دفاع از خویشتن (و مؤمنان) برمی خیزند، آنها که ستم کردند به زودی می‌دانند که بازگشتشان به کجاست!».

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدی یادآور شد: این آیه شریفه، افرادی را با چهار ویژگی ایمان، عمل صالح، یاد خدا و دفاع از مظلوم برشمرده که ویژگی چهارم مصداق مبارزه با ظلم صهیونیست‌ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی همچنین به آیه ۳۹ سوره حج اشاره کرد که خداوند متعال می‌فرماید: «أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ؛ به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل شده، رخصت [جهاد] داده شده است چرا كه مورد ظلم قرار گرفته‏ اند و البته خدا بر پيروزى آنان سخت تواناست». این آیه شریفه نیز دفاع مردم فلسطین از خود و عملیات «طوفان الاقصی» را توجیه می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم با اشاره به آیه ۳۳ سوره اسراء که «مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِيِّهِ سُلْطاناً؛ آن كس كه مظلوم كشته شده، براى وليّ اش سلطه (و حق قصاص) قرار داديم»، گفت: بر اساس این آیه، کسی که مظلوم کشته شود برای خون او ولایت قرار داده شده است.

وی با تصریح  بر اینکه این وعده ای که خداوند متعال به نصرت داده، محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: البته رسیدن به این وعده الهی هزینه دارد و برای آن باید تلاش کرد؛ اما این وعده محقق می‌شود و صهیونیست غاصب ذلیل و نابود خواهد شد.

 

ارسال نظرات