خبرهای داغ:

عملیات طوفان الاقصی پیچیده ترین عملیات همانند والفجر ۸ میباشد

حجت الاسلام رستگار در نشست سیاسی دانشگاه فرهنگیان بهبهان طوفان الاقصی را پیچیده ترین عملیات و پیروزی برای جبهه مقاومت دانست.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۸۲
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: نشست بصیرتی و سیاسی ویژه دانشجویان دانشگاه تربیت معلم امام جعفر صادق(ع) شهرستان بهبهان با سخنرانی حجت الاسلام رستگار با موضوع آخرین بررسی مسائل منطقه و فلسطین بصورت پرسش و پاسخ برگزار گردید.

 

حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان ؛ طوفان الاقصی را پیچیده ترین و اطلاعاتی ترین عملیات همانند والفجر۸ دانست و گفت ؛ این عملیات شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی میباشد که به برای پایان رساندن این رژیم توسط جوانان جبهه مقاومت کلید خورده است .

 

در ادامه گفت؛ رژیم غاصب صهیونیستی غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده و با کشتار زنان و کودکان و سالخوردگان، همواره نسل کشی نموده است اما این سازمان های به اصطلاح حقوق بشری به سرکردگی آمریکا، نه تنها سکوت می کنند بلکه به این رژیم کودک کش نیز کمک می نمایند.

 

وی بیان نمود ؛ اتاق جنگ رژیم صهیونیستی امروز به دست آمریکا جنایت کار میباشد و این رژیم دچار ضعف و ناتوانی شده است و به زودی به دست جوانان جبهه مقاومت از هم پاشیده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار