خبرهای داغ:

طوفان الاقصی همه معادلات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را تغییر داد

نشست سیاسی و بصیرت افزائی روحانیون و طلاب شهرستان بهبهان با حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۸۴
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

طوفان الاقصی همه معادلات اسرائیل را 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در جمع طلاب و روحانیون شهرستان بهبهان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: جبهه مقاومت فلسطین در این عملیات همه معادلات نظامی، سیاسی و امنیتی رژیم جعلی اسرائیل را تغییر داد.

زوال اسرائیل نزدیک است

در ادامه وی گفت: جبهه مقاومت امروز به وعده حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، تحقق بخشید.

وی تاکید کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون عالم در جهاد تبیین امروز نیازمند عزم جهادی است و با رویکردی متفاوت این امر باید صورت پذیرد. 

و دشمن در جنگ ترکیبی با ایجاد فضای احساسی به دنبال ایجاد ابهام و تشکیک در مساله فلسطین است و باید در جهاد تبیین واقعیت این موضوع را برای همه روشن کنیم.

حجت الاسلام رستگار، روحانیون را خط مقدم تبیین حوادث فلسطین دانست و گفت ؛ امروزه ما باید چهره واقعی رژیم کودک کش اسرائیل را به همه نشان دهیم و جنایات این رژیم را برای همه بازگو نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار