قرارگاه بسیج سازندگی ، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای انجام مأموریت های خود در حوزه محرومیت زدایی و کمک رسانی به مناطق محروم ، در نشستی با مدیران آبفای کهگیلویه و بویراحمد جهت اجرای پروژه های جدید آبرسانی به توافق نهایی رسیدند.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۳۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج در نشستی که با حضور سامان رستمی، مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان، آقای محمودی، ناظر عالی پروژه های آبرسانی وزارت نیرو و آقای فخراحمد، معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان در محل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ، طرفین بر ادامه همکاری در اجرای پروژه های آبرسانی به مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کردند.

در این نشست محمودی، ناظر عالی پروژه های آبرسانی وزارت نیرو با تقدیر از عملکرد بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در اجرای پروژههای آبرسانی به روستاهای کم برخوردار استان ، اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با احساس مسئولیت و دلسوزانه کار می کند و این امر شایسته تقدیر است .

وی تصریح کرد: علی رغم برخی مشکلات در قراردادها اما بسیج سازندگی سپاه فتح همچنان به رسالت خود عمل کرده و از لحاظ کیفیت و نظارت اجرای پروژه ها متعهد است.

فخراحمد، معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از تمایل این شرکت برای ادامه همکاری با قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای پروژه های مختلف آبرسانی خبر داد و گفت: عمده مشکل استان در حوزه آب و فاضلاب بوده و رسالت هر دو طرف نیز تلاش جهت تامین آب شرب به مناطق کم برخوردار است و در همین راستا در نظر داریم تا همکاری خود را با بسیج سازندگی در پروژه های آبرسانی سال جاری و سال آینده داشته باشیم.

سامان رستمی، مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان نیز در حاشیه برگزاری این نشست اظهار داشت: طبق توافقی که صورت گرفته کار آبرسانی به روستاهای محروم استان کهگیلویه و بویراحمد با ارزش ۱۰۰۰میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی و ابفا اجرا خواهد شد.

گفتنی است به همت قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح در سال جاری عملیات آبرسانی به 101 روستای کم برخوردار در استان کهگیلویه و بویراحمد اتمام یافت که در سفر اخیر سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور و سردار زهرایی رییس بسیج سازندگی کشور، افتتاح و به بهره برداری رسید و هم اکنون نیز عملیات آبرسانی به 25 روستا در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار