خبرهای داغ:

نوجوانان بسیجی سرخه به یاد شهدای غزه قرآن تلاوت کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه گفت: نوجوانان بسیجی حلقه شهید محمد حسین احسانی به یاد شهدای غزه ضمن تلاوت قرآن و در جهت محکومیت رژیم صهیونیستی بیانیه نوشتند.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۵۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست صمیمی نوجوانان حلقه تربیتی صالحین شهید محمد حسین احسانی و همخوانی قرآن کریم توسط اعضا جهت هدیه به شهدا و کودکان بی دفاع غزه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن محکومیت این اقدامات غیره انسانی رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و کودکان مظلوم غزه تلاوت قرآن، ختم صلوات، ختم سوره العصر و در این دوره همخوانی قرآن توسط نوجوانان بسیجی انجام شد.

او افزود: همچنین دختران زینبی حلقه با نوشتن بیانیه و امضای آن حمایت خود را اعلام و با کودکان غزه ابراز همدردی کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: کلاس حفظ قرآن محیصا ویژه کودکان با مربیگری نوجوان بسیجی پایگاه محیا وطنی در پایگاه به صورت هفتگی برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

فیض با اشاره به هماهنگی های انجام شده در جهت بزرگداشت هفته بسیج گفت: سرگروه تربیتی حلقه صالحین شهید حسن معمار، از متربیان حلقه به جهت حضور چشمگیر در برنامه ها و فعالیت های پایگاه با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی کرد.

گفتنی است به دنبال برپایی جشنواره غذاهای محلی در سرخه، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه نیز در این برنامه حضور یافته و زهرا خدر بسیجی این پایگاه موفق به کسب مقام برتر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار