خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد از برپایی مداوم گشت محله محور بسیج و برنامه های متنوع ورزشی در رده های مختلف سنی ویژه بسیجیان در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۵۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حلقه صالحین شهید نعمت الله شهادت در پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

عل اکبر معینین فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برپایی مداوم حلقات صالحین بسیج روستا در طول هفته اظهار کرد: کودکان، نوجوانان و جوانان بسیجی ضمن حضور در حلقات صالحین و مشارکت در برنامه های اجرایی پایگاه، حضور چشمگیری در برنامه های اجرایی روستا همچون دعای کمیل در مسجد شهید بهشتی دارند.

او با اشاره به اهمیت برپایی گشت های محله محور بسیج افزود: گشت های محله محور بسیج نقش بسزایی در برقراری امنیت و ایجاد حس آرامش در مردم دارد که محوریت اصلی این گشت ها جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: در این راستا گشت عملیاتی محله محور با حضور هفت نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت از ساعت بیست و دو تا دو بامداد انجام شد.

معینیان با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی و رشد و شکوفایی استعدادها بیان داشت: فوتسال حلقه جوانان شهید علی اکبر منیری با استقبال خوبی هر هفته برپا و برنامه های متنوع ورزشی در رده نوجوانان و کودکان نیز در روستا برگزار می شود.

گفتنی است در راستای ساخت و ساز مسجد صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه، جوشکاری سقف توسط گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این روستا انجام و تمرین تیم فوتسال بسیجیان جهت تقویت قوای جسمانی آن ها برگزار شد.

همچنین جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج با حضور فرمانده و اعضای شورای این پایگاه مقاومت تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها