خبرهای داغ:
مسئول حفاظت و اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آیین تکریم و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین، این نهاد را در سپاه پاسداران به عنوان بازوی قدرتمند این سپاه پاسداران یاد کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۶۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، قنبرلو‌ مسئول حفاظت و اطلاعات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: علما برای اسلام و سعادت انسان ها رنج ها و سختی های بسیاری را تحمل می کنند اما راه رستگاری سختی ها و مرارتهایی دارد که برای مردان خدا شیرین است.

وی گفت: حضور نمایندگی ولی فقیه در ارکان سپاه پاسداران در حقیقت کمک به بازوی فرماندهی در همه امور است که در کاهش آسیب ها در همه امور راهگشاست.

وی تشریح کرد: حفاظت و اطلاعات سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در حد و توان خویش به نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان برای راهبرد برنامه های خویش کمک خواهد کرد تا بتواند برنامه های منسجم و هماهنگی را در جهت پیشبرد امور سازمانی انجام دهند.

قنبر لو افزود: حجت الاسلام علی معبودی با سابقه طولانی در امر مهم نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین، زحمات فراوان کشیدند و مایه برکت و خیر در امور محوله بودند.

این مسوول عنوان کرد: حجت الاسلام یوسفی در مسئولیت جدید خویش که تجربه کافی دارند از حمایت های این سازمان برخوردار و سعی خواهیم بهترین تعامل و هم افزایی در جهت انجام امور صورت گیرد.

قنبرلو در پایان گفت: نمایندگی ولی فقیه همواره یار و یاور نیروها بوده و در ترویج تفکر انقلابی ولایتی نقش سازنده ای داشته است امید است با حضور حجت الاسلام یوسفی این روند همانند گذشته از شتاب خوبی بهره مند باشد.

آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت دعا در برآورد کردن حاجات دنیوی و اخروی گفت: خدای متعال از شنیدن صدای بندگان خالص خویش ندا می دهد ادعونی استجب لکم یعنی بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را پس برای مردمان غزه و فلسطین بسیار دعا کنیم.

خدای متعال صدای مظلومان غزه را می شنود که در زیر آوارها و بمب ها متلاشی می شوند و به شهادت می رسند اما به ظالمان مهلت داده تا بر عذاب خویش اضافه کنند وقتی مهلت خدا تمام شد سخت عذاب برآنها نازل می شود و راهی برای بندگان شیطان نیست که عذاب اسراییل توسط مجاهدین سخت تر از پولاد و استوارتر از کوهها رقم خواهد خورد.

وی گفت: حجت الاسلام معبودی در مدت حضور خویش در سپاه صاحب الامرعج با تمام وجود به عنوان چهره شناخته شده ایفای نقش کردند و در مسئولیت واگذارشده اهل تعبد و اطاعت شناخته شده است و تصمیم کلان کشور در حوزه نمایندگی بر این بود که از وجود ایشان در منصب دیگری استفاده شود که هرجا مسئولیت داشتند منشأ مباحات و خیر بوده و هستند.

آیت اله اسلامی گفت: در مسیری که حجت الاسلام معبودی فعال هستند خیر دنیا و آخرت در آن هستند با حضور حجت الاسلام یوسفی به عنوان یک چهره انقلابی رویکرد سپاه پاسداران در حوزه نمایندگی ولی فقیه با شتاب بیشتر در این برهه حساس به وظایف محوله عمل کند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار