خبرهای داغ:

اجرای کلاس مهدویت برای نوجوانه ها و آینده سازان انقلاب اسلامی در خرمشهر

هر هفته به همت معلمین عزیز، بنیاد مهدویت و کانون بسیج فرهنگیان وهمچنین همراهی و همکاری مدیران محترم و باحضور پر شور و شوق دانش آموزان #زنگ_مهدویت در مدارس خرمشهر برقرار می شود .
کد خبر: ۹۵۵۳۵۰۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ جهت آشنایی نوجوانه های انقلاب اسلامی با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ،دانش آموزان مدارس ابتدایی در سطح شهرستان زنگی با نام #زنگ_مهدویت یا کلاس درس مهدویت در روزهای سه شنبه هر هفته با همت معلمین عزیز و شور و شوق دانش آموزان با اجرای برنامه های متنوع و پخش گل و شیرینی و اجرای دکلمه و سرود و سخنرانی به گونه ای که نوجوانه های آینده ساز انقلاب متوجه شوند برگزار می گردد.

مسئول واحد خواهران بنیاد مهدویت خانم عطار زاده می گوید؛ در مملکت امام زمانی، فرزندان ما از آغازین روزهای شروع به یادگیری درس لازم است که با منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و وظایف شیعیان در قبال آن حضرت آشنا شوند.

 خانم عطار زاده گفت؛ توفیق داریم طی هماهنگی هایی که صورت گرفته روزهای سه شنبه به مدت یک ساعت با ایجاد یک فضای معنوی و شاد این وظیفه را با همکاری معلمین و مدیران عزیز برگزار نماییم ومورد استقبال خیلی خوب دانش آموزان و رضایتمندی خانواده ها قرار گرفته و امیدواریم مورد رضایت خداوند و حضرت ولیعصر "عج" نیز قرار بگیرد.

وی افزود این هفته نیز در دبستان شهید کریم رفیعی پایه پنجم،و دبستان آسیه(روستای دربندغربی)،پایه ششم و دبستان مائده پایه جهارم ابتدایی، توفیق اجرای برنامه زنگ مهدویت را داشتیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار