آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و دست سازه دانش آموزان با حضور مسئولان در دبستان اندیشه سبز فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۹۴
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی و دست سازه های دانش آموزان با حضور جمعی از مسئولان سپاه و آموزش و پرورش و استقبال بی نظیر دانش آموزان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در دبستان اندیشه سبز فارسان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در این آیین گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت دانش آموزان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی مایه یأس دشمنان است.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی فرد، با اشاره به بصیرت بالای مردم انقلابی تاکید کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان فارسان همواره با حضور گسترده و همراه با بصیرت خود در مناسبت ها افتخار آفرین هستند و در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان هم یک بار دیگر روح استکبار ستیزی خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

وی، ادامه داد: بصیرت و آگاهی ملت ایران باعث شکست همه توطئه‌های دشمنان شده و پس از این نیز تمامی نیرنگ‌ها و دروغ‌های بزرگ آنان خنثی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، گفت: ملت ایران هرگز فراموش نمی‌کند که انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران جوان پاک و شهیدان گلگون کفنی است که با خون خود نهال تازه بارور شده انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امروز این نهال تبدیل به یک درخت تنومند شده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی فرد، ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثمره از خود گذشتگی امام راحل و حمایت آحاد مردم ، دانشجویان و دانش آموزان است و امروز نیز با رهبری آگاهانه، شجاعانه و ایثار گرایانه مقام معظم رهبری و حمایت همه حانبه اقشار مختلف مردم تا ظهور حضرت ولی عصر ارواحنافداه به کار خود ادامه خواهد داد.

 در این روز دانش آموزان با شعارهای "مرگ بر امریکا "و "مرگ بر اسراییل" ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسراییل حمایت خود را از مردم مظلوم ولی مقتدر غزه ، فلسطین و لبنان بویژه دانش آموزان اعلام کردند.

 

ارسال نظرات