خبرهای داغ:
کارگاه پیشگیری از جرایم و تخلفات ،با حضورفرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی شهرستان باوی در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۵۳۷۱۵
|
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

فرمانده سپاه شهرستان باوی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت :این کارگاه آموزشی برای سربازان و نیروهای طرح علی هاشمی برگزار شده بود با اهداف آشنایی آنها با تخلفات و جرایم و به حداقل رساندن جرایم به مدت ۲ ساعت به طول انجامید.

سرهنگ دوم پاسدار احمدی ثنا با دسته بندی جرایم به جرایم و تخلفات اداری و انضباطی، جرایم و تخلفات امنیتی، جرایم و تخلفات دینی و اخلاقی و جرایم و تخلفات سیاسی و گروه گرایی و بیان مصادیق این نوع جرایم و تخلفات از نیروهای طرح شهید علی هاشمی و سربازان خواست که با هوشیاری و بصیرت مانع پیش آمدن هرنوع تخلف و جرمی در مجموعه سپاه و بسیج بشوند.

وی در ادامه گفت :اینجاست که می توان با بررسی و تحلیل سیر مراحل وقوع انواع جرایمی که در اماکن نظامی یا مرتبط با وظایف خاص نظامی گری رخ می دهد با تدوین برنامه ای جامع، در راستای پیشگیری و کاهش نرخ جرایم مذبور اقدام نمود.

در پایان سرهنگ دوم پاسدار احمدی ثنا پاسخگوی سوالات نیروهای طرح شهید علی هاشمی و سربازان راجع به موارد و مباحث مورد بحث بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها