سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر تاکید کرد:

حوادث امروز غزه صف آرایی تمام جبهه حق در برابر تمام جبهه باطل است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین گفت: پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این همان تحقق فرمایش امام امت است که فرمود:مادرجنگ انقلابمان را به جهان صادر کردیم.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۶۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

سرهنگ‌ پاسدار عباس فروزان مهر در گفتگو با خبرگزای بسیج خراسان رضوی در جوین، اظهارکرد: این روزها مردم مظلوم غزه در مقابل چشمان همه حامیان دروغین حقوق بشر برای احقاق حق دیرینه تکه تکه می شوند وخون مطهر آنان مظلومانه بر زمین ریخته می شود.ولی این حوادث و شهادت اطفال،کودکان و زنان غزه آنان رسوا و رسواتر خواهدکرد.

وی ادامه داد: مردم غزه درکنار این مظلومیت ها با رشادت ها وفداکاری های خود پوزه رژیم کودک کش اسرائیل را به خاک مالیدند و چنان ضربه ای بر پیکره فروریختنی این رژیم فرود آوردند که برای همیشه سرنوشت او نابودی و فنا خواهد بود.

فروزان مهر با اشاره به حمایت های جبهه استکباراز رژیم اسرائیل گفت: مستکبرین عالم سراسیمه خود را به سرزمین های اشغالی رساندند تا این مرده در حال احتضار را تنفس مصنوعی بدهند تا بلکه حیات ننگین اورا طولانی ترکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین ادامه داد: حوادث امروز غزه برای ملت ایران ،رزمندگان و ایثارگران آشناست.محاصره امروز غزه یادآور محاصره خرمشهر و رزمندگان گردان حنظله در کانال کمیل است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این همان فرمایش حضرت امام خمینی(ره) است که فرمود:"ما در جنگ انقلامان را به جهان صادر کردیم ".تحقق این فرمایشات امام برای دوست و دشمن مسجل و عینی شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها