خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قم با تاکید به اینکه عملیات طوفان الاقصی، پایه‌های رژیم صهیونیستی را سست کرده است، ابراز کرد: مسئله غزه، یک مسئله تاریخ ساز است و غزه عامل یک تحول بزرگ در سطح منطقه و جهان است.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۸۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد در جمع نمازگزاران مسجد المهدی قم با اشاره به استراتژی جنگ با صهیونیست‌ها در آیه شریف «لَا یُقَاتِلُونَکُمْ جَمِیعًا إِلَّا فِی قُرًى مُّحَصَّنَةٍ» اظهار داشت: صهیون‌ها هرگز بصورت رودررو با شما نمی‌جنگند بلکه آنها پشت سنگرها، دیوارهای مستحکم و با سلاح‌های سنگین و پیشرفته فعالیت می‌کنند و استراتژی نبرد با آنها، شکستن حصار آنها است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با تصریح به اینکه طوفان الاقصی حقیقتا یک عملیات بزرگی بود که اسراییلی‌ها را غافلگیر کرد و شکست مفتضحانه‌ای را برایشان بوجود آورد، یادآور شد: با انجام عملیات طوفان الاقصی دیوارهای صهیونیست‌ها شکسته شد و نیروهای مقاومت وارد حصار آنها شدند و پیروزی بزرگی را رقم زدند.

سردار موحد با اشاره به فرمایش‌های امامین انقلاب در خصوص راهبرد نظام جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: راه حل قضیه فلسطین، نابودی رژیم صهیونسیتی است. این غده سرطانی به کمک ملت های منطقه از بین می‌رود و هرچقدر مقاومت بیشتر بشود، اسراییل ضعیف تر خواهد شد. یقینا این رژیم غاصب رفتنی است و اسراییل بدست مردم فلسطین از صحنه روزگار محو خواهد شد.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به چند عامل بقای رژیم صهیونسیتی، اذعان داشت: از مهم‌ترین عوامل بقای این غده سرطانی می‌توان به حمایت‌های خارجی، دستگاه امنیتی بسیار پیشرفته و مدرن و مخوفی بنام موساد، موهومات این رژیم بر داشتن یک ارتش شکست ناپذیر و قدرت ارعاب اشاره داشت.

سردار موحد با اشاره به دکترین‌های رژیم صهیونیستی اسرائیل ادامه داد: اولین دکترین نظامی این رژیم غاصب، جنگ پیشگیرانه یا پیش دستانه و دومین دکترین آنها جنگ برون مرزی است که الحمدالله با شکست مواجه شدند و رزمندگان حماس به بیش از عمق غزه در منطقه اسراییل رخنه کردند.

غزه عامل یک تحول بزرگ در سطح منطقه و جهان است

وی افزود: سومین دکترین آنها قدرت بازدارندگی بود که دشمن جرعت نکند تا بر علیه آنها کاری انجام بدهد. چهارمین دکترین رژیم صهیونیستی، تامین امنیت داخلی است که امروز با مجاهدت‌ نیروهای مقاومت و فلسطینی‌ها، جغرافیای اضطراب تغییر پیدا کرده است و اسرائیلی‌ها یک لحظه هم آرامش ندارند.

به گفته فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) بزرگترین دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی از بین رفتن تصورات این رژیم از غیر قابل فروپاشی بودن، ایجاد بغض جهانی نسبت به آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها، صبر و اقتدار مردم فلسطین است که این دو در خون مظلومان گره خورده است و ان شاء الله پیروزی بزرگی را برای مردم فلسطین رقم می‌زند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات