سرهنگ حسینی:

جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست

زنجان- معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی ادعا می‌کرد جز چهارمین قدرت‌های نظامی در جهان است، گفت: جبهه مقاومت نشان داد این حرف‌ها ادعای بیش نبوده و هیمنه این رژیم با یک حمله کوچک به راحتی شکسته شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۹۲
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست

سرهنگ سید جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان، با اشاره به مسائل روز غزه اظهار کرد: با عملیات منحصر به فرد و ویژه‌ای که جریان مقاومت در غزه علیه رژیم صهیونیستی انجام داد حیرت جهانی را برانگیخت و کسانی که با سنگ می‌جنگیدند قوی‌تر شده و در حال حاضر با گلایدر و دیگر وسایل نظامی با دشمن در حال نبرد هستند.


وی بیان کرد: نیرو‌های مقاومت از مجموعه حفاظتی بسیار قوی دشمن که ۷ لایه است که یکی از آن‌ها دیوار حائل به ارتفاع ۶ متر که ۲۵ متر آن در زیر زمین است عبور کرده و تا عمق ۴۵ کیلومتری دشمن نفوذ می‌کنند و تعدادی از شهرک‌ها را اشغال و بیش از یک هزار و 500 نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی را به هلاکت می‌رسانند و ۲۰۰ نفر را اسیر می‌کنند که این کار باعث شد هیمنه رژیم صهیونیستی فرو بریزد.

سرهنگ حسینی گفت: ضربه مقاومت به قدری قوی بود که نتانیاهو مجبور شد از آمریکا کمک بگیرد و علاوه بر تسلیحات نظامی، مدیریت جنگ را نیز به آمریکا بسپارد، به طوری که به گفته صهیونیست‌ها نتانیاهو آبروی رژیم صهیونیستی را در جهان برد.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی که ادعا می‌کرد که جز چهارمین قدرت‌های نظامی در جهان است و اطلاعات قوی دارد جبهه مقاومت نشان داد ادعای بیش نبوده و این رژیم با یک حمله کوچک به راحتی شکسته شد.

معاون سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بر اساس نظرسنجی که از خود مردم اسرائیل شده ۹۴ درصد ساکنان شهرک‌های صهیونیستی نشین نتانیاهو و دولت او را مقصر می‌دانستند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به این دلیل که نتوانست ضربه قوی به مقاومت بزند به همین دلیل تلاش کرد برای ترمیم روحیه شکست خورده خود به کودک کشی و استفاده از بمب و موشک روی آورده و بمب‌های خود را بر روی مردم بی‌پناه غزه فرو ریخت.

سرهنگ حسینی مدعی بودند حماس را نابود خواهند کرد و باعث کوچ اجباری مردم غزه می‌شوند، اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند.

وی افزود: طبق صحبت‌های خالد قدومی نماینده حماس در ایران از ۶۰۰ تانک رژیم صهیونیستی ۱۸۲ تانک توسط حماس منهدم شده است که رقم بسیار بزرگی محسوب می‌شود و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد غزه را با خاک یکسان کند باز هم شکست خورده است، چون کسی که مدعی بود در منطقه قهرمان است توسط گروه کوچک مقاومت ضربه مهلکی خورده است.

معاون سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: رژیم صهیونیستی که چهره منفور در دنیا داشت با کودک کشی در طول تاریخ منفورتر شده است.

وی با اشاره به جریان هولوکاست علیه یهودیان که به دروغ در جهان مطرح شده گفت: در واقع این جریان مربوط به کشتار مسیحیان توسط برخی یهودیان افراطی بود که باعث تنفر مسیحیان از یهودیان شد و همچنین در جنگ‌های صلیبی یهودیان جنایت‌های بسیاری علیه مسیحیان انجام دادند و تلاش کردند با استفاده از قدرت رسانه‌ای، سیاسی، نفوذ و اقتصادی. چهره منفور خود را تطهیر کنند.

سرهنگ حسینی با اشاره به تنفر جهانی از رژیم صهیونیستی گفت: در برخی کشور‌های غربی از جمله فرانسه، آلمان و سوئد که دفاع از فلسطینیان ممنوع است مشاهده می‌کنیم که راهپیمایی عظیمی در حمایت از مردم غزه و علیه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود و همچنین فشار افکار عمومی باعث شده برخی مسئولان کشور‌های غربی و عربی که طرفدار رژیم صهیونیستی بودند بر علیه رژیم صهیونیستی موضع بگیرند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار