امیر سرتیپ دوم رضا شعبانپور، معاون اجرایی وزیر دفاع و نماینده ایشان در سفرهای استانی از بکارگیری بخشی از ظرفیت های وزارت دفاع برای تسهیل ازدواج و اشتغال جوانان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۹۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون اجرایی وزیر دفاع و نماینده ایشان در سفرهای استانی گفت: افتخار داریم امروز در دوم سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری بام ایران حضور یابیم.

امیر سرتیپ دوم رضا شعبانپور، افزود: هدف از حضور در این مأموریت پیگیری مصوبات گذشته یعنی آنچه که در دور اول سفر تصویب شده می باشد، که پیگیری می کنیم   ان شاءالله این اطمینان حاصل شود که کار به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: موضوع دوم اینکه در این استان نکته قابل است، با توجه به نسبت جمعیت، رزمندگان و جانبازان کثیری حضور دارند که اینها قابل احترام و قابل ستایش هستند و ما در حد وسع زمانی که داریم، سرکشی می کنیم تا اگر کاری ازدستمان برآمد و مشکلاتی داشتند ان شاءالله بتوانیم مرتفع کنیم.

امیر شعبانپور، بحث سوم را تسهیل ازدواج جوانان با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: در وزرات دفاع یک سری ظرفیت هایی وجود دارد که می تواند در راستای اشتغالزایی مورد استفاده قرار گیرد و امیدواریم بتوانیم در این سفر یک ظرفیت هایی را ایجاد کنیم که در حد معقولی زمینه کار و اشتغال را برای جوانان عزیزمان فراهم کنیم.

ارسال نظرات