خبرهای داغ:

اعتلای بسیج استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی اثربخش است

عصر امروز جلسه کاری سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون و معاونت بازرسی ناحیه با فرماندهان پایگاهها و اعضای شورای حوزه حضرت حجت (عج) در پایگاه مقاومت بسیج شهید قدوسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۶۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سرهنگ حمدی صخری با تاکید بر فعال سازی قرارگاههای 11 گانه اعتلای بسیج گفت: فرمانده معظم کل قوا سند اعتلای ده ساله بسیج را مصوب و ابلاغ کرده‌اند اما اجرای آن را مشروط بر توکل برخدا، حفظ انگیزه، انعطاف مدیران و نظارت و رصد دائمی دانسته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون عنوان کرد: راهبرد اصلی در سند اعتلای بسیج استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی اثربخش در تحقق مردم سالاری دینی، دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

وی افزود: فرماندهان پایگاهها با استفاده از ظرفیت بسیجیان در تخصص های مختلف، کارها و عقب ماندگی حجم را انجام دهند و نسبت به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج محلات و مساجد و پایگاه‌ها یکی از فعال‌ترین و پر جمعیت‌ترین اقشار بسیج است که اشخاص می‌توانند به صورت داوطلبانه و خودجوش به عضویت آن درآمده و در سطوح مختلف به فعالیت بپردازند و در کنار آن از آموزش‌های فرهنگی، دینی و نظامی مختلفی بهره‌مند شوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار