آئین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه پیام نور یاسوج به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی هنری این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۶۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، علی رستمی فرمانده حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج ضمن عرض تبریک و خوشامدگوییبه دانشجویان جدید الورود و پیوستن انها به مجموعه بزرگ دانشگاهی گفت: دانشجو به معنی عام عبارت است از قشر آگاه وپیشتاز وپیشگام درخلاقیت های انقلابی در جامعه و رسالت دانشجوی امروز دراین است که همچنان به صورت عنصر اصلی انقلابی جامعه بماند.

وی افزود این جشن که در روز سه شنبه 23 ابان ماه در دانشگاه پیام نور یاسوج برگزار شد بسیج دانشجویی این دانشگاه با برپا کردن غرفه هایی در حیطه های،، جهادی،،،. آموزش،، نیروانسانی،، علمی ،،، غرفه غذا های محلی،، اهدای بسته های فرهنگی هنری،، غرفه کتاب،، نمایشگاه پرچم فلسطین و برافراشتن ان در حمایت از غزه و... به استقبال نو دانشجویان رفتند.

رستمی ادامه داد: همچنین با ایجاد گالری عکس از اردو های جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم توسط بسیج دانشجویی ضمن تکریم از زحمات جهادگران،، ثبت نامی دانشجویان جدید جهت شرکت در این در اردو ها نیز شکل گرفت

در پایان این برنامه از همه جهادگران اعزامی به مناطق محروم و فعالین فرهنگی توسط رئیس دانشگاه پیام نور استان تقدیر و تشکر شد.

استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)استقبال از نو دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج + (تصاویر)

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار