خبرهای داغ:
مختاری در گفتگو با بسیج خبر داد

راه‌اندازی کارگاه البسه اسلامی با تیم متخصص و جهادی در همدان

همدان-مسئول کارگاه تولید البسه اسلامی گالری یاس در همدان گفت: با یک تیم متخصص طراحی و دوخت و خیاط مجرب به صورت جهادی کار را شروع کردیم که منجر به راه‌اندازی کارگاه شد و امروز به سوددهی خوبی رسیدیم.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۱۰
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

الهه مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی و اقتصاد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهارکرد: امام خامنه‌ای (حفظ الله) بارها به سبک زندگی اسلامی و در پیام‌های متوالی نوروزی در نامگذاری هر ساله به اهمیت تولید و اشتغال، بر خود لازم دیدیم در این عرصه به صورت جهادی حضور داشته باشیم.

وی افزود: در سال ۹۸ در هفته عفاف و حجاب تصمیم گرفتیم غرفه عفاف و حجاب در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان برپا کنیم بنابراین لازم بود محصولات مربوط به عفاف و حجاب را از سطح شهر جمع‌آوری کنیم.

مسئول کارگاه تولید البسه اسلامی گالری یاس در همدان گفت: متاسفانه فقط ۱۲ مورد پوشش اسلامی به دست آوردیم که آن هم همه قشر پسند نبود بنابراین با دوستان تصمیم گرفتیم به صورت جهادی وارد عرصه شویم.

وی ادامه داد: با یک تیم متخصص طراحی و دوخت و خیاط مجرب به صورت جهادی کار را شروع کردیم که منجر به راه‌اندازی کارگاه شد و امروز به سوددهی خوبی رسیدیم و فروش ما در عرصه نمایشگاهی و اینترنتی است.

مختاری عنوان کرد: انتظار ما از مسئولین ذیربط حمایت همه جانبه در عرصه عفاف و حجاب برای تولید و فروش است که باعث دلگرمی دوستانی باشند که در این عرصه  قدم گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات