خبرهای داغ:
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در فرودگاه شهرکرد گفت: در این سفر تلاشم اینست که پیگیر مصوبات دور اول سفر باشم هم نسبت به مواردی که باید در استان حتما رقم بخورد کارهایی انجام شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۵۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، ابتدای ورود به استان، با ادای احترام به ۲هزار و ۵۰۰ شهید، ۷ هزار جانباز و ایثارگر، خانواده‌های معظم شهدا و سرداران شهید گفت: در سفر اول مصوباتی داشتیم که باید اجرایی می‌شد، ما امروز شاهد انجام بسیاری از طرح ها و مصوباتی هستیم که در دور اول سفر تصویب شد. 

وی، استان چهارمحال وبختیاری را جلوه‌ی کار و تلاش با مردمی خونگرم و وفادار دانست که تمامی اقوام آن از جمله لر‌های بختیاری، ترک‌ها و فارس‌ها همه مردمانی با صفا و با وفا نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

رییس جمهور اسلامی ایران، ادامه داد: یکی از جلوه های مهم کار مسئله آبرسانی در استان است. بحمدالله با طرح هایی که در استان اجرا شده نیمی از مسائل آبرسانی استان حل می‌شود و این گامی ست که در  این دوسال برداشته شده است، باید از همه دست اندکاران تقدیر کرد.

آیت الله رییسی،افزود: کارهایی که در دست اقدام است و یا در این سفر پیگیری می‌شود باید اجرا شود تا ما در این استانی که دارای ظرفیت های بسیاری است شاهد محرومیت و بیکاری نباشیم.

رییس جمهور، گفت: در این سفر تلاشم اینست که پیگیر مصوبات دور اول سفر باشم هم نسبت به مواردی که باید در استان حتما رقم بخورد کارهایی انجام شود که هم مورد رضایت خداوند متعال باشد و هم اعتماد مردم را روز بروز به نظام اسلامي افزون کند.

ارسال نظرات