خبرهای داغ:
سردار اکبری در دیدار با بسیجیان شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری امید آفرینی و جهاد تبیین را محور اصلی حرکت و اقدامات بسیجیان در استان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۶۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج، سردار اکبری در دیدار با بسیجیان شهرستان فارسان امید آفرینی و جهاد تبیین را محور اصلی حرکت و اقدامات بسیجیان در استان عنوان کرد.
در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه سرافراز حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با بسیجیان شهرستان فارسان دیدار و گفت و گو کرد. در این برنامه سردار اکبری ضمن گفت: بسیج نهاد مقدسی است که از زمان آغاز انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل پنج آذر ۱۳۵۸ شکل گرفت و رسما به عنوان بسیج مستضعفین نام‌گذاری شد.امروز یکی از مهم ترین وظایف بسیجیان، جهاد تبیین است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع): جهاد تبیین و امید آفرینی محور اقدامات بسیجیان است


وی با بیان اینکه تبیین به معنای روشنگری و جهاد تبیین به معنای مقابله با شبهات دشمن است ،اظهار داشت: تبین یعنی بیان حقیقت و از بین بردن غبار جهالت و تحریف از اذهان. ذهن انسان ممکن است دچار ابهام شود، مورد تحریف قرار گیرد و دشمن یا هر فرد دیگری آن را از مسیر حقیقی و عقلانی خودش منحرف کند.
سردار اکبری با بیان اینکه امروز تکلیف ما بصیرت افزایی و تلاش برای شکست دشمن در جنگ ترکیبی است گفت:در این جهادی که وجود دارد، در این جنگ بی‌امانی که وجود دارد بین اسلام و کفر، بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت این جنگی است بین اینها ما در کجای این جبهه قرار داریم و حضور داریم؟«جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. ««جهاد تبیین» یک فریضه است جهاد تبیین موجب ایجاد اعتماد و امید در جامعه و برای تقویت آن بیش از قبل نیاز به تلاش مضاعف است.


سردار اکبری در پایان سخنان خود تاکید کردند: امروز مردم شهید پرور ما باید بیش از هر زمان دیگری هشیار باشند، اینبار مردم باید از مولود انقلاب اسلامی پاسداری کنند و از مظلومیت بسیج دفاع نمایند.
مظلومیتی که دشمنان می خواهند در دیدگان مردم از یاد برود اما مظلومیت بسیج به تأسی از مظلومیت مولای شهیدمان ابا عبدالله الحسین(ع) نه از یاد رفتنی است و نه نادیده گرفتنی .

تهیه وتنظیم خبر: سمیه محمودی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها