خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیسم‌ها برای مقابله با جبهه مقاومت و ایران در تلاش بودند تا فلسطین را از ادبیات سیاسی با مسلمانان و عادی‌سازی روابط با عربستان، امارات و کشورهای دیگر، حذف کنند.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۲۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تجلیل از اساتید ایثارگر بسیجی حوزه‌ علمیه قم که به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد با تاکید بر اینکه جهاد تبیین باید قرآن محور باشد، اظهار کرد: جهاد تبیین نسبت به سایر جهادها در ارجحیت قرار دارد و تبیین می‌بایست با تمسک به قرآن بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه جنگ جبهه حق و باطل، تمام شدنی نیست، تصریح کرد: سبک زندگی مومنانه و اسلامی بدون جهاد امکان ندارد و ویزای ورود به بهشت جهاد است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین نسبت به جهادهای دیگر مبنایی‌تر است و در ارجحیت قرار داد، ابراز کرد: تبیین، مبنا و موتور محرکه همه جهادها است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تصریح به اینکه جهاد تبیین، آماج خطرناک‌ترین حمله‌هاست، اظهار داشت: در جهاد اصغر، جان و مال مردم مورد تهاجم می‌باشد، ولی جهاد تبیین در برابر تحریف و تهاجم فکری قرار دارد.

وی تاکید کرد: قرآن به مباحث اجتماعی و سیاسی بیش از مباحث فردی پرداخته است و برای پاسخگویی به سوالات، مسائل، سیاست، ارزیابی‌ها و ... باید به قرآن رجوع کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: با قرآن می‌توانیم جهاد کبیر و تبیین انجام بدهیم و در برابر تحمیل اراده دشمن بایستیم.

رژیم صهیونیستی به دنبال حذف فلسطین از ادبیات سیاسی بود/ جهاد تبیین باید قرآن محور باشد

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: با توجه به کلام قرآن، اساس دعوت همه انبیا، عبودیت خداوند و استکبار ستیزی دو بعدی است و بدون کفر به طاغوت، به ایمان واقعی که بایستی عروه الوثقی باشد، نمی‌رسیم.

وی افزود: در کلام الله، حب بدون بغض معنایی ندارد و کسی در جبهه پیامبر تعریف می‌شود که در نخست «اشداء»، محکم و در مقابل دشمن غیرقابل نفوذ باشد، از دشمنان بیزاری بجوید و در وهله بعد «رحماء بینهم» باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز کارکرد قرآن مسئله اصلی است، گفت: امروز اعجاز قرآن مسئله نیست و باید به کارکرد اصلی قرآن که محتوای آن در حال تحریف است، پرداخته بشود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ضمن تشریح اقدامات برنامه‌ریزی شده صهیونیسم‌ها قبل از وقوع طوفان الاقصی، اذعان داشت: صهیون‌ها قبل از وقوع عملیات طوفان الاقصی برنامه‌ریزی کرده بودند تا یک حمله گسترده و نهایی به غزه داشته باشند و با مذاکره‌هایی با مصر برای اداره غزه تصمیم‌گیری می‌کردند.

وی افزود: صهیونیسم همچنین برنامه‌ریزی کرده بود که ۲ میلیون یهودی وارد کند. آنها برای مقابله با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی ایران در تلاش بودند تا فلسطین را از ادبیات جهان سیاسی را با مسلمانان و عادی سازی روابط با عربستان، امارات و کشورهای دیگر، حذف کنند تا با این عادی‌سازی بیان کنند که مسئله فلسطین و ادبیات جنگ، صلح و مظلومیت تمام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، یک عکس العمل و واکنش بازدارنده بود، یادآور شد: علت عصبانیت آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و حامیان آنها خنثی‌سازی برنامه‌ها و توطئه‌های شومشان بدست نیروهای مقاومت بود و تنها راه مقابله با استکبار، مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات