خبرهای داغ:

دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان

دیدار مشترک فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش و چرخابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش، در دفتر این مقام دولتی _فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۵۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش در دیدار با علیرضا چرخابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به اهالی فرهنگ به ویژه دانش آموزان گفت: کتاب، زیربنای تمدن بشری است به‌ویژه امروزه که روزگار دانش، تعقل، فرهنگ و تکنولوژی است.

وی با تاکید بر نقش مطالعه در تربیت فرهنگی و تأثیر آن در رفتارهای اجتماعی کودکان و نوجوانان افزود: مطالعه وکتابخوانی از ضروریات زندگی اجتماعی دانش آموزان است، چرا که این امر در رشد وپیشرفت جامعه تأثیرگذار و در تربیت نسل های امروز وفردای جامعه نقش سازنده ای را عهده دارخواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش گریزی به مطالبات قشر دانش آموز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زد و گفت: داشتن یک مکان فرهنگی همانند یک مجتمع فرهنگی یا فرهنگسرا برای برگزاری کلاس های آموزشی ،برنامه های فرهنگی _هنری از حداقل های امکانات رفاهی یک شهرستان ، که متاسفانه کودکان و نوجوانان شوش از داشتن آن محروم هستند.

علیرضا چرخابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش نیز در این دیدار تاثیر کتابخوانی را بر مطالعه در نسل آینده جدی دانست و از آن به عنوان مسیر سلامت فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: دغدغه های فرهنگی نوجوانان بی شمار است و نیاز به گفت و گو و تعامل بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در این زمینه‌ها وجود دارد و این دو نهاد فرهنگی _تربیتی می‌توانند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار