مسئول سازمان بسیج اساتید ضمن دعوت از اساتید برای حضور در تجمع حمایت از کودکان غزه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۵۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی مسئول سازمان بسیج اساتید، اظهار داشت: جنایات رژیم کودکش صهیونیستی در غزه دلهای همه را آکنده از اندوه و ناراحتی کرده است.

وی با اشاره به اینکه جنایات این رژیم خیزش بزرگی را در میان ملتهای دنیا ایجاد کرد، گفت:  ملت بزرگ ایران هم در طول این مدت همه نوع همراهی و همنوایی صورت داد و نشستها، تجمعات و اعتراضات مختلفی را در سطوح مختلف برگزار کرد.

 مسئول سازمان بسیج اساتید افزود: اساتید هم طی چندین مرحله و برنامه با امضای طومار، صدور بیانیه و برگزاری نشستها و تجمعات مختلفی این جنایات را تبیین کردند و حضور جدی و اساسی در صحنه داشتند.

مردانی افزود: امیدواریم تجمع روز شنبه به نام "فریاد عروسک‌ها" نیز که قرار است در حمایت از مظلومیت کودکان و نوجوانان غزه که مظلومانه زیر حملات و بمباران  زندگی می‌کنند در ایران و سایر شهرهای جهان برگزار شود، تجمع پرشوری باشد.

وی تاکید کرد: از اساتید و دانشگاهیان و گروه‌های مختلف مردمی دعوت می‌کنیم که در این تجمع حضور پیدا کنند و فریاد خود را بر سر رژیم صهیونیستی و آمریکا بزنند زیرا اگر پشتیبانی آمریکا نبود این رژیم منحوس این قدر جنایات نمی‌کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات