برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر

مسئول دارالقران بسیج سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۸۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید حبیب الله حسینی در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی بسیج گفت: این دوره از مسابقات قرآنی به صورت فردی و گروهی در سنین زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد.

حسینی با اشاره به اینکه این مرحله از مسابقات قرآنی بسیج استانی محسوب می‌شود اذعان کرد: مراحل شهرستانی این مسابقات نیز مهر ماه برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به داورهای این دوره مسابقات تصریح کرد: سید اسدالله حسینی، عباس هاشمی، محمد انگشتبه و عبدالله محبوبی در بخش قرائت تحقیق، ترتیل و اذان گروه برادران بالای ۱۶ سال را داوری می‌کنند.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: سید عطاالله حسینی و محمد جماله نیز در بخش قرائت تحقیق، ترتیل و اذان گروه برادران زیر ۱۶ سال را داوری می‌کنند.

سید حبیب الله حسینی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان گفت: ۹ هزار نفر به صورت گروهی و فردی در این دوره از مسابقات قرآنی بسیج شرکت کرده‌اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به زمان تجلیل از برگزیدگان این مسابقات اظهار کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآنی بسیج ۲۹ آبان ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر تجلیل می‌شود.

وی در پایان با توجه به هدف از برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی بسیج در استان بوشهر گفت: احساس نیاز در بحث آموزش قرآن بسیجیان و کشف استعدادهای پنهان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار