پانزدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۰۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج به نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پانزدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، به ریاست مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و با حضور فرماندار شهرستان‌ کهگیلویه، سرپرست اداره کل صمت استان، دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، در محل فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار گردید.

فرماندار شهرستان کهگیلویه ضمن تشکر از تمام اعضای کارگروه برای برپایی این نششت در شهرستان کهگیلویه گفت: توسعه صنعتی بویژه صنایع تبدیلی، تاثیرات بسزایی در تولید و اشتغال و رونق اقتصادی این شهرستان خواهد داشت و امیدواریم با تعامل بین دستگاهی و رفع موانع تولید، شاهد رشد اشتغال پایدار باشیم.
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری با تشکر از تمامی اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزودند:
تیم اقتصادی استان تمام عزم خود را برای حل مشکلات واحدها بکار گرفته است و جذب سرمایه‌گذار در دستور کار تیم اقتصادی استان قرار دارد.
سرپرست اداره کل صمت استان نیز در این نشست ضمن برشمردن جایگاه و ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، از تمام دستگاه‌های مرتبط در خواست کرد برای ایجاد هم‌افزایی به خصوص در حوزه اقتصادی، تلاش مستمر داشته باشند.
دکتر موسویان ضمن عنوان‌ کردن ظرفیت بالای شهرستان کهگیلویه در حوزه اقتصادی، گفت: باید از ظرفیت صنایع استفاده شود تا تعاملات افزایش یاببند و تمام تلاش ما این است که این کارگروه را در تمامی شهرستان‌ها جهت مشاهده نزدیک و لمس مشکلات برگزار کنیم.
سرپرست صمت استان افزود: در این نشست مشکلات مربوط به سه واحد اقتصادی در بخش های صنعت و کشاورزی طرح و پس از تبادل نظر اعضا، تصمیماتی در مورد رفع مشکلات این واحدهای اقتصادی اتخاد شد.

ارسال نظرات