خبرهای داغ:

آزادسازی سوسنگرد پایه شکل‌گیری زنجیره توفیقات بعدی در دفاع مقدس شد

استاندار خوزستان گفت: عملیات آزادسازی سوسنگرد یک عملیات برق‌آسا و هدفمند بود و پایه شکل‌گیری زنجیره توفیقات بعدی در دفاع مقدس شد. 
کد خبر: ۹۵۵۴۳۴۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در آیین گرامیداشت ۲۶ آبان‌ماه سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: سلام میفرستیم بر شهیدان گلگون کفن سوسنگرد و دشت آزادگان و بویژه بانوان شریف آن که الگوی مقاومت هستند و درود خداوند بر بزرگان این خطّه که حق بزرگی بر همه ما دارند. 

وی افزود: سوسنگرد قهرمان اولین پیروزی بزرگ ایران در نبرد با دشمن بعثی بود و موجب تقویت روحیه رزمندگان اسلام شد. 

حسینی محراب ادامه داد: این روحیه اقتدار در برابر مستکبرین که امروز جلوه‌ای از آن را در فلسطین شاهد هستیم ریشه در دین الهی دارد و باید این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم. 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: ملتی که بر مبنای معارف دینی مقاومت کند قطعاً به پیروزی خواهد رسید و این یک سنت الهی است. 

حسینی محراب یادآور شد: عملیات آزادسازی سوسنگرد یک عملیات برق‌آسا و هدفمند بود و پایه شکل‌گیری زنجیره توفیقات بعدی در دفاع مقدس شد. 

وی افزود: سوسنگرد با بیش از ۱۲۰۰ شهید و ۲۷۰ زن شهید که تنها شهری بود که این تعداد بانوی شهید تقدیم کرد جلوه‌ای از عظمت دفاع مقدس را متجلی ساخت. 

استاندار خوزستان عنوان کرد: امیدواریم با تلاش، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی سوسنگرد در مسیر رشد و آبادی بویژه در حوزه کشاورزی و صنعت قرار گیرد؛ ما مسائل کشاورزی سوسنگرد را در اولویت قرار دادیم؛ با خوشه‌های صنعتی و کسب و کارهای خانگی میتوانیم بخش مهمی از مشکلات اشتغال را حل نماییم. 

استاندار خوزستان در پایان گفت: درود خداوند بر همه غیورمردان و شیرزنان سوسنگردی که با مقاومت خود برگ زرین و افتخارآمیزی در تاریخ پرشکوه دفاع مقدس ثبت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار