خبرهای داغ:
معاون اجرایی مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت بر ضرورت ارتقای بهره‌وری در نظام سلامت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۵۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی اعظمی در حاشیه همایش علمی بهره‌وری در حوزه سلامت در اهواز بیان کرد: بهره‌وری موضوع بسیار مهمی به ویژه در نظام سلامت است که با جان و سلامت انسان‌ها در ارتباط است لذا باید در حوزه‌های اثربخشی درمان، حوزه‌های بهداشت، آموزش پزشکی و تحقیقات به آن پرداخته شود.

وی افزود: کار‌های بسیاری در حوزه بهره‌وری سلامت انجام شده لذا برای این که اثربخش‌تر و کارآمد‌تر بتوانیم خدمات بهتری را به مردم در حوزه سلامت ارایه دهیم باید این امر تداوم داشته باشد.

اعظمی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش بیان کرد: در راستای برگزاری این همایش علاوه بر بهره‌مندی از اساتید این حوزه نظرات وزارت بهداشت را در حوزه بهره‌وری تبیین می‌کنیم.

وی ادامه داد: با تعاملاتی که با سازمان ملی بهره‌وری انجام شده، فرآیندی در راستای استقرار مدیریت بهره وری تدویین شده که ما نیز در راستای آن مدل در وزارت بهداشت، کار‌ها و فعالیت‌هایی را برنامه ریزی کرده ایم.

معاون مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت ادامه داد: در حوزه‌های متعدد دیگر نیز همکاری‌هایی با سازمان ملی بهره‌وری انجام داده ایم که امیدواریم به ارتقای هر چه بیشتر شاخص‌های مربوطه در نظام سلامت منجر شود.

گفتنی است همایش ملی بهره وری در حوزه سلامت با محور‌های بهره وری و توسعه پایدار، بهره وری در حوزه مدیریت منابع و مصرف نقش فناوری اطلاعات در ارتقا بهره وری با حضور برخی مسئولان کشوری وزارت بهداشت و مسئولان استانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در اهواز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها